Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2407

• Overkill

2102

• Fidden

1729

• Pico

1610

Postat mest i detta ämne

Postat
Hur små kuber finns det? Kanske rentav en för mej?

Hur menar du? i ren storlek så finns de rubikskuber som är liksom nyckelringar, de är väl 3-4cm i varje sida. Men menar du själva antalet liksom öööh... "dimmensioner" man kan vrida kuben så kommer man ner till 2x2x2

Postat
Saddam, du e en pojkspoling jämfört me mig. 😑

Höll på att bli förbannad, men sen tyckte jag att det var rätt kul att bli kallad för pojkspoling, gubbjävul.

Postat (redigerat)
Höll på att bli förbannad, men sen tyckte jag att det var rätt kul att bli kallad för pojkspoling, gubbjävul.

😑 Thanks mate. 😄 Du e skön du. 😉

Redigerat av Memphis
Postat

Anekdot: Idag ringde min lillasyrras kompis på dörren och kom för att hämta nånting och hon hade med sig sin kompis. Kompisen var väldigt söt. Det roliga i det hela var att jag kom ut i hallen från köket med en bulle i handen och lyckades göra intryck på hela sällskapet och inte göra bort mig OCH efteråt såg jag mig i spegeln och då var jag snygg. Nu kommer jag väl få cancer eller nåt för att balansera min framgång.

Postat
Hur menar du? i ren storlek så finns de rubikskuber som är liksom nyckelringar, de är väl 3-4cm i varje sida. Men menar du själva antalet liksom öööh... "dimmensioner" man kan vrida kuben så kommer man ner till 2x2x2

Finns det såna?

Postat
Anekdot: Idag ringde min lillasyrras kompis på dörren och kom för att hämta nånting och hon hade med sig sin kompis. Kompisen var väldigt söt. Det roliga i det hela var att jag kom ut i hallen från köket med en bulle i handen och lyckades göra intryck på hela sällskapet och inte göra bort mig OCH efteråt såg jag mig i spegeln och då var jag snygg. Nu kommer jag väl få cancer eller nåt för att balansera min framgång.

Realist.

Postat
jag har en 1x1x1 kub. eller först skrev jag kuk, men det var fel. lätt hänt.

En Freudiansk felsägning. 😉

😑

Postat

Du säljer dej själv kort.

Postat
Nu blev du lite för anglosaxisk för mig.

😮 :o Shit va slump!!!!!!!!!!!!!! Jag googlade precis på ordet Anglosaxisk alldeles innan du skrev det inlägget! 😳🤪

Postat
Vad det har med Dingbats fräna anekdot att göra är den mest intressanta frågan.

Att dingbats, i mitt tycke, har en tendens att klassa ner sej själv, till den grad att betéendet ibland blir närmast kokett. Men jag kan ha fel.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.