Jump to content
Annons

Lhucid - From Signal To Impulse


Utan Namn

Betyg  

9 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      1
    • 2
      1
    • 3
      1
    • 4
      4
    • 5 (högsta betyg)
      1


Recommended Posts

Annons
Feedback I like!  😉

Then feedback you give.

Jaa, jag vet att jag själv inte är så duktig på att ge feedback.

Lite svårt för mig att göra det när jag inte har internet hemma utan

måste gå hem till polare för att tanka upp nya låtar.

Det är synd om mig 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

som gammal psytomte så får jag lov att säga att det låter som vilken psypåt som hellst, men du har iaf gjort ett bra arbete o det låter helt ok! Sälv har jag i stort slutat att göra psy pga just detta, att det låter som allt annat, man kommer lixom inte vidare. Du får 4 svampar av 5 möjliga av mig för att det låter ju helt ok.

Redigerat av DjBox
Link to comment
Dela på andra sajter

Con-bah (oregistrerad)

Mycke bra

Även om jag gillar "All processed data" mer så måste jag säga att denna låter bättre rent tekniskt. En del riktigt sköna slingor. Finns väl inget direkt o klaga på.. lite mer "tryck" kanske? Våga dra på lite o experimentera!

Gott nytt år 😉🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

som gammal psytomte så får jag lov att säga att det låter som vilken psypåt som hellst, men du har iaf gjort ett bra arbete o det låter helt ok! Sälv har jag i stort slutat att göra psy pga just detta, att det låter som allt annat, man kommer lixom inte vidare. Du får 4 svampar av 5 möjliga av mig för att det låter ju helt ok.

Hehe tack så mycket 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycke bra

Även om jag gillar "All processed data" mer så måste jag säga att denna låter bättre rent tekniskt. En del riktigt sköna slingor. Finns väl inget direkt o klaga på.. lite mer "tryck" kanske? Våga dra på lite o experimentera!

Gott nytt år 😉😄

Thanks!

Håller med dig, jag måste våga prova lite nya grejer.

Gott nytt år på dig med! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra... Finns inte mycket att klaga på (kunde kanske vara lite mer tryck i vissa ljud). Inget som skär i öronen (till och med hihats smattret är vilsammt för örat), låter väldigt mycktet psytrance (och det kan man ju alldrig få nog av)... Human Blue skulle nog nästan känna sig stolt över den här låten, den håller hög klass 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra... Finns inte mycket att klaga på (kunde kanske vara lite mer tryck i vissa ljud). Inget som skär i öronen (till och med hihats smattret är vilsammt för örat), låter väldigt mycktet psytrance (och det kan man ju alldrig få nog av)... Human Blue skulle nog nästan känna sig stolt över den här låten, den håller hög klass 😉

Hehe tack så mycket 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Riktigt bra... Finns inte mycket att klaga på (kunde kanske vara lite mer tryck i vissa ljud). Inget som skär i öronen (till och med hihats smattret är vilsammt för örat), låter väldigt mycktet psytrance (och det kan man ju alldrig få nog av)...  Human Blue skulle nog nästan känna sig stolt över den här låten, den håller hög klass 😉

Hehe tack så mycket 🙂

Igen orsak! Jag gillar sån här musik... och det här var som sagt riktigt bra. Pröva skicka det till Spiral Trax i Göteborg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...