MrLoJo (oregistrerad) Postat 31 oktober 2009 Postat 31 oktober 2009 (redigerat) Tje LoJo här igen 🙂 Ska skaffa ett nice musik program till min bärbara dator. Suttit och kollat lite och hittat Cakewalk Home Studio Version 7. Det verkar soft och lätt att använda och drar kanske inte små mycket kraft av datorn 🙂 Är det någon som använder av just Home studio? Eller någon som använt det? Skriv gärna för- och nackdelar Har en bra helg ! 😛 Redigerat 31 oktober 2009 av MrLoJo
JohnRick Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Tje LoJo här igen Ska skaffa ett nice musik program till min bärbara dator. Suttit och kollat lite och hittat Cakewalk Home Studio Version 7. Det verkar soft och lätt att använda och drar kanske inte små mycket kraft av datorn 🙂 Är det någon som använder av just Home studio? Eller någon som använt det? Skriv gärna för- och nackdelar Har en bra helg ! 😎 Jag kan ge ett sjukt inaktuellt svar: Jag köpte Home Studio 7 för några år sedan (blir det väl snart). Det var väl helt ok tyckte jag då. Nackdelarna är väl att det ser rätt basic ut. Du har begränsning på antal spår. Givetvis inte lika många pluggar som de större versionerna etc. Billigt dock. Bytte sedan till SONAR Producer 8, som jag tänker fortsätta med. Så mitt HS7 ligger bara i boxen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.