Jump to content
Annons

Vad tycker era flickvänner...


Ken Kängström

Recommended Posts

Annons

Jag är ju så smart att jag inte sitter här när jag är med henne, men innehållet har hon inget emot eftersom hon är musiker själv 😉

ska btw lägga upp hennes "oseriösa" jullåt här lite senare idag så ni får säga vad ni tycker om hennes röst 🙂

GOD JUL PÅ ER! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar passa på när det är något program på TV som jag inte vill se - och så förstås efter att hon har lagt sig (jag är utpräglad kvällsmänniska, vilket hon inte är - så det är sällan vi lägger oss att sova samtidigt...). På jobbet blir det ju också en del. Man kan ju ta en kort paus lite då och då. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är en flickvän och var laddar jag ner det?

Skall du ha det som vst eller rtas. Innan du laddar ner det så kan jag varna för att flickvänn.ddl har ibland broblem tillsammans med program som polarna v1.3 och öl på krogen v5.2 . Jag vet även att en del har haft problem när de försökt uppgradera till fru.ddl .

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är en flickvän och var laddar jag ner det?

Skall du ha det som vst eller rtas. Innan du laddar ner det så kan jag varna för att flickvänn.ddl har ibland broblem tillsammans med program som polarna v1.3 och öl på krogen v5.2 . Jag vet även att en del har haft problem när de försökt uppgradera till fru.ddl .

hahaha 🙂😄😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är en flickvän och var laddar jag ner det?

Skall du ha det som vst eller rtas. Innan du laddar ner det så kan jag varna för att flickvänn.ddl har ibland broblem tillsammans med program som polarna v1.3 och öl på krogen v5.2 . Jag vet även att en del har haft problem när de försökt uppgradera till fru.ddl .

😄

Här har vi den enda men också STORA fördelen med att ha studion i det öppna kontorslandskapsvardagsrummet. Oavsett om hon eller jag jobbar, skriver, spelar, tittar på TV eller vad vi gör så "umgås" vi i samma rum.

Dessutom är detta en tid då vi lever på min inkomst för att hon ska kunna förverkliga en av sina drömmar (som inte drar in några pengar ännu) så därför kan inte hon annat än uppmuntra mig att förverkliga mina drömmar oxå (musiken alltså). Vi har ett sånt där ge-och-ta-förhållande. 😉

Planen är att längre fram ska jag sitta hemma i studion och leva på hennes inkomst. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är en flickvän och var laddar jag ner det?

Skall du ha det som vst eller rtas. Innan du laddar ner det så kan jag varna för att flickvänn.ddl har ibland broblem tillsammans med program som polarna v1.3 och öl på krogen v5.2 . Jag vet även att en del har haft problem när de försökt uppgradera till fru.ddl .

😳

Uppgradering från en enkel flickvän.dll till fru v 1.3 rekommenderas! (3 barn). Barnen är den största kärleke man möter i livet och tänk att ha träffat en kvinna som kan vara med och göra dem!

Öl på krogen v 5.2 är ju ett urkasst program och många polare (oavsett version) har ju drop outs och crackle. Men visst -- med en v1.3 är det problematiskt att vänsterprassla med en tjej som GigaStudio v 2.54 för GS är ju så krävande och jag vet inte vem som är svartsjukast; Fru v1.x eller GS 2.xx. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är en flickvän och var laddar jag ner det?

Skall du ha det som vst eller rtas. Innan du laddar ner det så kan jag varna för att flickvänn.ddl har ibland broblem tillsammans med program som polarna v1.3 och öl på krogen v5.2 . Jag vet även att en del har haft problem när de försökt uppgradera till fru.ddl .

Här har ni en hel guide på ämnet!

GUIDE

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är en flickvän och var laddar jag ner det?

Skall du ha det som vst eller rtas. Innan du laddar ner det så kan jag varna för att flickvänn.ddl har ibland broblem tillsammans med program som polarna v1.3 och öl på krogen v5.2 . Jag vet även att en del har haft problem när de försökt uppgradera till fru.ddl .

Här har ni en hel guide på ämnet!

GUIDE

bra guide det där! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...