Jump to content
Annons

Ny på detta forum


Anders V (oregistrerad)

Recommended Posts

Anders V (oregistrerad)

Hej,

Jag heter Anders och bor i Stranbaden utanför Höganäs. Har ett förflutet som sångare i bl.a ett band som hette [gaeleri]. Jag och min fru Tina Stenberg tänkte att vi skulle fixa till en enkel studio hemma (mest för låtskrivandets skull) och i min jakt på kunnande i ämnet hamnade jag här. Har fått en hel del matnyttigt härifrån.

Tack för mig

Vi hörs

Anders

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Analogfreak (oregistrerad)
Hej,

Jag heter Anders och bor i Stranbaden utanför Höganäs. Har ett förflutet som sångare i bl.a ett band som hette [gaeleri]. Jag och min fru Tina Stenberg tänkte att vi skulle fixa till en enkel studio hemma (mest för låtskrivandets skull) och i min jakt på kunnande i ämnet hamnade jag här. Har fått en hel del matnyttigt härifrån.

Tack för mig

Vi hörs

Anders

Har du nån bild på henne? 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

Hälsa att det låter bra man diggar. Men va hundan där står ju format single din fru sa du ju 😄 . Bara skojar 😄 bra låtar, bra musik, bra sång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Anders V (oregistrerad)
Välkommen Anders 🙁

Instämmer med Djbolton att frun får gärna delta i skrivandet.

Det behövs för jämnviktens skull!

Jag ska försöka övertyga henne om hur förträffligt det är att vara med här... Får väl se om det lyckas.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...