Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Du kan vara upp till bevis Sven Melander var programledare i Upp till bevis en gång i tiden.
Pazo Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har börjat gilla Amanda i min gymnasieklass som ni inte vet vem det är. Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Hon röker och dricker och är piercad och har knullat en jävla massa i sitt liv, men hon är skön. Jag har märkt att sånna tjejer som var sånna som unga brukar vara riktigt sköna nuförtiden
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har märkt att sånna tjejer som var sånna som unga brukar vara riktigt sköna nuförtiden Det är ju härligt! Fast det härligaste är typ att jag känner att bara liksom "hon är najs och skön" men inget liksom... romantiskt eller sexuellt.
Fidden Postat 18 oktober 2009 Trådstartare Postat 18 oktober 2009 sven melander var programledare för "ring så spelar vi" i helgen.
Pazo Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Det är ju härligt! Fast det härligaste är typ att jag känner att bara liksom "hon är najs och skön" men inget liksom... romantiskt eller sexuellt. Mmm... Råkade de iof vara snygga också så blire genast lite dirty i huvvet också ☺️
SadamJR Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag har börjat gilla Amanda i min gymnasieklass som ni inte vet vem det är. Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Hon röker och dricker och är piercad och har knullat en jävla massa i sitt liv, men hon är skön. Länk?
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 det är synd att den som mixade foo fighters platta one by one gick lite väl hårt åt på kompressionsspåret för det låter inte så bra
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 det är synd att den som mixade foo fighters platta one by one gick lite väl hårt åt på kompressionsspåret för det låter inte så bra ☺️
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Hon heter Jensen i efternamn och kan inte sjunga. Nu är filmen slut. Bara hon som var snygg överlevde. 6 döa.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag läser hennes blogg och kommenterar anonymt lite halvcreepy sådär ibland. Vad skulle hända om du skrev att det var du? ☺️
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Jag sitter och tänker på mig själv Bara fina tankar alltså.
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Vad skulle hända om du skrev att det var du? ☺️ Inget speciellt... mest bara att det verkar lite stalkigt att jag skulle läsa hennes blogg, vi var liksom aldrig nå tajta i skolan direkt. Lite som om min mamma skulle läsa den här tråden för att göra en extremt dålig jämförelse.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Märkte precis att jag har två djupa hål i kraniet bakom öronen där glasögonskalmarna går in.
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Ibland slås jag av känslan att SHIT är det här min kropp! Liksom neej vad lame.
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Vad skulle hända om allt bara hände? Ja, som idag t.ex. när jag fick en länk till Pianosoftware. ☺️
debatt Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Ibland slås jag av känslan att SHIT är det här min kropp! Liksom neej vad lame. Lame var ju namnet på den mp3-encoder som Audacity krävde. Fast Lame betydde Lame ain't an MP3-encoder. Det var strange! ☺️
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 alltså att dom gick så hårt åt med kompressionen. inte spår som i trumspår utan mer... öh ja ett spår du vet, man går åt ett håll eller väljer en väg.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Vad är ett kompressionsspår? Det kan vara ett spår med hårt komprimerat material vid sk parallellkomprimering (vanligt med trummor).
Overkill Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Ibland slås jag av känslan att SHIT är det här min kropp! Liksom neej vad lame. jag brukar bli sådär ibland med. liksom hur fan gick det här till, hur hamnade jag här i ☺️
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 Lame var ju namnet på den mp3-encoder som Audacity krävde.Fast Lame betydde Lame ain't an MP3-encoder. Det var strange! ☺️ Det var precis det jag menade... 😛
Dingbats Postat 18 oktober 2009 Postat 18 oktober 2009 jag brukar bli sådär ibland med. liksom hur fan gick det här till, hur hamnade jag här i 😛 Vi kan byta? ☺️
Recommended Posts