Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 (redigerat) Men ändå. 🙂 Jag var truckförare i ett halvår på volvo, det enda jag gjorde var pajjade en pall litegrann. Fast det kan vara så att den ryska föraren hade tagit nån grogg på lunchrasten, de brukar ju inte vara sällsynt: 😉 Redigerat 4 november 2009 av Memphis
Neosus Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 http://www.youtube.com/watch?v=82-FJyniP7A...feature=related
Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Nej nu jäklar ska här duschas. Vatten ska sprutas, armhålor skall sköljas, schampo skall gnidas in! Jag kom, jag såg, jag duschade! 😆
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Nej nu jäklar ska här duschas. Vatten ska sprutas, armhålor skall sköljas, schampo skall gnidas in! Jag kom, jag såg, jag duschade! 😆 Men du kom inte i duschen..? 😑
debatt Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Så om man ser någon som håller på att bli dödad så bör man alltså låta bli och rädda denne om man inte vill hamna i fängelse och få värre straff än gärningsmannen.. Har du aldrig tänkt på varför de som håller på att bli misshandlade inte skjuter ned de som attackerar? "Attackerad sköt ned 3 till döds." Undrar just hur utfallet skulle bli i rätten.
Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Men du kom inte i duschen..? 😑 Nej, måste vara för alla bullarna jag åt.. 😆
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 BMW: (Big Mexican Woman) overweight Mexican woman
Memphis Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Slejnard sitter och lurar på den så det är ingen idé at försöka ta den. 😆
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Men nu är det nog läggdags för lilla ponken här.
Dingbats Postat 4 november 2009 Postat 4 november 2009 Jag ska nog börja kalla mig själv för lilla ponken lite mer.
Recommended Posts