Fender Bender Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Hej! Jag kör på Cubase SX3 och har ett M-Audio Delta 66 ljudkort. Någonting har hänt. Kanske har jag kommit åt någonting? Precis när jag spelar in kommer det inget ljud. Cubase visar att det finns en signal, men det kommer inget ljud. Först efter jag har spelat in kan man lyssna på det. Jag har testat att installera om cubase men det fungerar inte. Några tips?
Claes Holmerup Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Klicka på den lilla högtalaren på det spåret...
rockstone Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 hadde samma problem förra veckan, d hjälpte inte att ominstalera ljudkort och cubase så jag formaterade
Demonproducenten Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 hadde samma problem förra veckan, d hjälpte inte att ominstalera ljudkort och cubase så jag formaterade ja varför vrida om startnyckeln när man kan plocka isär bilen...
DieHard (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Ja snacka om att skaffa sig extrajobb istället för att söka på problemet på nätet om man inte grejar det.
Demonproducenten Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Ja snacka om att skaffa sig extrajobb istället för att söka på problemet på nätet om man inte grejar det. fast det är klart... kikar man aldrig i bilens instruktionsbok har man ju inte en susning om vad startnyckel är... ⚠️
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.