Mellony Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Ja, vad ska man tycka om IPRED lagen egentligen? För eller mot? Lättvikt Humor har iallafall tagit ipred med en nypa humor! 😄
DieHard (oregistrerad) Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 Ja nu känner sig vissa forummedlemar skitnödiga när de ser hur det kan gå. 😄
Mellony Postat 20 augusti 2009 Trådstartare Postat 20 augusti 2009 Hehe, vissa borde kanske känna sig så 😉
Memphis Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 det hände mig en gång... 😉 Fast jag bjöd dom på kaffe och kaka så var det lugnt sen. 😏
DieHard (oregistrerad) Postat 20 augusti 2009 Postat 20 augusti 2009 det hände mig en gång... 😉 Fast jag bjöd dom på kaffe och kaka så var det lugnt sen. 😛 Det där kallas för muta. Se upp, snart kanske du får en ny påhälsning för det. 😏
tAUG Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 "SÄG FÖRLÅT!!" 😄😆 :lol: Det är sådär det kommer att bli 😉 ;)
EmKay Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Jag lade ett syltmunks "trail" ut på balkongen så sprang farbror blå dit.
lavrell Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 (redigerat) Ruggigt bra! Hoppas dom (lättvikt) får göra mer grejer och då kanske i TV. Kolla in deras andra sketcher också. Mina favoriter är "Kaffe latte" och "Mytomanen" 🙂 Redigerat 21 augusti 2009 av lavrell
Mellony Postat 21 augusti 2009 Trådstartare Postat 21 augusti 2009 Ruggigt bra! Hoppas dom (lättvikt) får göra mer grejer och då kanske i TV. Kolla in deras andra sketcher också. Mina favoriter är "Kaffe latte" och "Mytomanen" 🙂 Yes, dom vann en tävling som SVT hade. Dom kommer förmodligen spana på en egen TV-Show, dom skall tydligen ha möte med dem också.
Memphis Postat 21 augusti 2009 Postat 21 augusti 2009 Det där kallas för muta. Se upp, snart kanske du får en ny påhälsning för det. ☺️ Då får de ännu mer kaffe och kaka. 😛 Närrå, inget sånt här inte, hoppas du inte trodde jag var seriös? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.