hwasser Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 (redigerat) Hejsan. Har för tillfället ett fultankat Cubase 3sx och ska köpa ett äkta cubase 5 vid nästa lön! :-) Min dator specifikation är såhär: Moderkort: Gigabyte 78G(SB 700)(Texas Instrument firewire) Processor: AMD Phenom II X4 940 Ram: 4 gb Corsair 800 mhz DDR2 Hårddiskar: 2st 500 gb SATA2 32 mb cache. En av Maxtor och en av Western Digital Grafikkort: ATI Radeon 4850 (passiv kylning, helt fläktlös och fri från ljud och vibrationer) 1. Skulle jag ha problem med att köra Cubase 5 med addictive drums, massa gitarr-emuleringskanaler, sångkanaler osv med min dator? 2. Kan jag öppna mina gamla Cubase 3sx projekt i Cubase 5 ? Redigerat 9 augusti 2009 av hwasser
Gilbert Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 1: Troligtvis inte. 2: Njae. Bättre att samköra SX3 och CB5 ett tag och successivt gå över till 5:an.
Claes Holmerup Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Det förekommer att folk som har kört fultankade Cubase, inte har fått original att fungera när det har installerats - trots att nyckeln sitter i och allt verkar vara rätt. Det är på grund av nyckelemuleringen som finns i cracken - så jag skulle inte räkna säkert med att det går att köra crack och original parallellt. Problemet går att lösa genom en fråga till Steinbergs support, så det är inget större problem där, utan de känner till det. Om jag kommer ihåg rätt, så handlar det om att rota efter något i registret, men det ska i alla fall inte vara något komplicerat att fixa.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.