Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hejsan. Har för tillfället ett fultankat Cubase 3sx och ska köpa ett äkta cubase 5 vid nästa lön! :-)

Min dator specifikation är såhär:

Moderkort: Gigabyte 78G(SB 700)(Texas Instrument firewire)

Processor: AMD Phenom II X4 940

Ram: 4 gb Corsair 800 mhz DDR2

Hårddiskar: 2st 500 gb SATA2 32 mb cache. En av Maxtor och en av Western Digital

Grafikkort: ATI Radeon 4850 (passiv kylning, helt fläktlös och fri från ljud och vibrationer)

1. Skulle jag ha problem med att köra Cubase 5 med addictive drums, massa gitarr-emuleringskanaler, sångkanaler osv med min dator?

2. Kan jag öppna mina gamla Cubase 3sx projekt i Cubase 5 ?

Redigerat av hwasser
Annons
Postat

Det förekommer att folk som har kört fultankade Cubase, inte har fått original att fungera när det har installerats - trots att nyckeln sitter i och allt verkar vara rätt. Det är på grund av nyckelemuleringen som finns i cracken - så jag skulle inte räkna säkert med att det går att köra crack och original parallellt.

Problemet går att lösa genom en fråga till Steinbergs support, så det är inget större problem där, utan de känner till det. Om jag kommer ihåg rätt, så handlar det om att rota efter något i registret, men det ska i alla fall inte vara något komplicerat att fixa.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.