D-O-Z Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Hej använder Esi Juli@ Ljudkort När jag använder ljudkortet med hörluror kommer bara musiken på ena sidan. När jag vänder på kortet och stoppar in hör jag på båda sidorna. Men när jag spelar in med min mickrofon är dett samma sak. Använder en preamp . Använder: Studio Project B1 VTB1 Koss Hörluror. Esi Juli@ Kablar . Detta e allt behöver hjälp verkligen!!!!!!!!!!!!!! 😐
Gilbert Postat 7 augusti 2009 Postat 7 augusti 2009 Hur många trådar ska du skapa denna vecka? Om du inte får svar i dina andra trådar så kan du väl bumpa dem?
Claes Holmerup Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Spela in på ett monospår i stället för på ett stereospår - och panorera spåret till mitten, så hörs det lika mycket i båda kanalerna.
D-O-Z Postat 8 augusti 2009 Trådstartare Postat 8 augusti 2009 (redigerat) Japp Titeln säger allt 🤪 Söker en skit billig men ändå skit bra och en sak till vad gör en sådan ? Redigerat 8 augusti 2009 av D-O-Z
slejnard Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 😄 Jag har läst i dina andra trådar. Nog borde du veta det nu eller? 😕
Gilbert Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 https://www.studio.se/index.php?showtopic=24568 https://www.studio.se/index.php?s=&sh...st&p=907754
debatt Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 En hörlursförstärkare förstärker ljudet för hörlurar så att det hörs tillräckligt. ESI Julia har du köpt?
Love (oregistrerad) Postat 8 augusti 2009 Postat 8 augusti 2009 Har själv ett Juli@ ljudkort. Hade själv väldigt tight budget så jag köpte en Behringer Miniamp AMP800. Trodde att det skulle vara rena skräpet men den visade sig vara överraskande bra! Rekommenderas till alla på liten budget.
Fertan Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Ska man både skita billigt och bra? Låter lite som Coop Forums gamla dasspapper, det var superbt!
D-O-Z Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 Men om jag kopplar 6.3 -> 2x RCA Går det inte då ? Får ju ändå ljud i båda ?
D-O-Z Postat 9 augusti 2009 Trådstartare Postat 9 augusti 2009 Spela in på ett monospår i stället för på ett stereospår - och panorera spåret till mitten, så hörs det lika mycket i båda kanalerna. Men om jag kopplar 6.3 -> 2x RCA Går det inte då ? Får ju ändå ljud i båda ? Det borde gå utan Hörlursförstärkare eller hur ?
Love (oregistrerad) Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Förstår inte frågan. Vad är det du vill uppnå?
Hellpig Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Sammanslaget. Starta inte en massa olika trådar i samma ämne, det ger bara färre nyttiga svar och fler sura miner...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.