Jump to content
Annons

Myspace editor?


InvicTum

Recommended Posts

Är det nĂ„gon som har tips pĂ„ nĂ„gon bra Myspace editor som fungerar bra till artistprofil med den hĂ€r nya profildesign 2.0? Den finns ju en del till den gamla 1.0 men den nya dĂ„? Skulle va hyggligt med lite tips tack 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
GIGAN (oregistrerad)
Är det nĂ„gon som har tips pĂ„ nĂ„gon bra Myspace editor som fungerar bra till artistprofil med den hĂ€r nya profildesign 2.0? Den finns ju en del till den gamla 1.0 men den nya dĂ„? Skulle va hyggligt med lite tips tack đŸ„°

Tja® 🙂

Testa den hÀr

www.coolchaser.com/

Öppna ett konto.

Se till att du vÀljer 2.0 designen.

Sök bland deras bakgrunder mm.

Sedan kan du vÀlja om den ska klistra in koden, eller om du vill göra det sjÀlv.

Meddela gÀrna hur det gick!

MVH

GIGAN

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tja® 🙂

Testa den hÀr

www.coolchaser.com/

Öppna ett konto.

Se till att du vÀljer 2.0 designen.

Sök bland deras bakgrunder mm.

Sedan kan du vÀlja om den ska klistra in koden, eller om du vill göra det sjÀlv.

Meddela gÀrna hur det gick!

MVH

GIGAN

Tack för tipset men den verkar inte vara för artistprofilen samt att jag skulle vilja ha mer möjlighet att redigera layouten...

Har ngn annan ngt förslag? 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tack för tipsen! 😉 Ja, man fĂ„r vĂ€ll sĂ€tta sig och börja mecka med koden. Skulle ju dock varit smidigt om det hade funnits en bra editor för artistprofil 2.0... 🙂 Är det sĂ€kert att ingen hittat nĂ„gon bra sĂ„dan? Ska man vara tvungen att ha 1.0 för att slippa en massa kodpulande..?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hur Àr det med realeditor.com? Funkar kanske med 2.0 ocksÄ.

Gick tyvĂ€rr inte med den heller för artistprofil 2.0 â˜ș Men det var synd för den verkade sĂ„ bra ju!

NĂ„gon annan som vet nĂ„gon editor som fungerar? Finns det verkligen inte en enda pĂ„ hela internet! Det verkar ju jĂ€ttekonstigt ju 😛

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Gick tyvĂ€rr inte med den heller för artistprofil 2.0 😕 Men det var synd för den verkade sĂ„ bra ju!

NĂ„gon annan som vet nĂ„gon editor som fungerar? Finns det verkligen inte en enda pĂ„ hela internet! Det verkar ju jĂ€ttekonstigt ju 😳

NĂ€hĂ€...inte en enda som kĂ€nner till ngn editor pĂ„ nĂ€tet för att redigera artistprofil 2.0 pĂ„ myspace? 🙁

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

NĂ€hĂ€...inte en enda som kĂ€nner till ngn editor pĂ„ nĂ€tet för att redigera artistprofil 2.0 pĂ„ myspace? 😳

Kanske dum frĂ„ga, men varför ska man ha version 2.0? Man kan liksom inte Ă€ndra tillbaka till 1.0? 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kanske dum frĂ„ga, men varför ska man ha version 2.0? Man kan liksom inte Ă€ndra tillbaka till 1.0? đŸ˜Č

Alla nya artistprofiler fÄr 2.0 automatiskt och man kan tyvÀrr inte vÀlja 1.0...

Men fortfarande ingen som vet alltsĂ„? Jag ger nog upp snart. FĂ„r börja grĂ€va kod istĂ€llet 😕

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 4 mĂ„nader senare...

förlÄt om jag stjÀl denna trÄden men jag ska göra en myspace design till min kusin, frÄgan Àr bara hur gÄr jag till vÀga ?

Om jag klickar pÄ "Profildesign 2.0" kommer jag bara till "redigera profil", kan inte skriva CSS eller nÄgot sÄdant roligt.

Betyder det att jag mÄste hitta en generator? 3rd party ?

Tacksam för svar!

VÀl mött!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

förlÄt om jag stjÀl denna trÄden men jag ska göra en myspace design till min kusin, frÄgan Àr bara hur gÄr jag till vÀga ?

Om jag klickar pÄ "Profildesign 2.0" kommer jag bara till "redigera profil", kan inte skriva CSS eller nÄgot sÄdant roligt.

Betyder det att jag mÄste hitta en generator? 3rd party ?

Tacksam för svar!

VÀl mött!

Profildesign 2.0 funkar vÀl inte för artistprofiler utan bara för personliga profiler... vilket Àr helt vÀrdelöst, men det Àr ju myspace i ett nötskal!

Jag brukar anvÀnda real editor för att fixa en myspacedesign. Sen sÄ laddar jag upp eventuell bakgrundsbild, banner etc. pÄ imageshack.

Den html-kod du fÄr av real editor / skriver sjÀlv lÀgger du i "om mig" under redigera profil.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...