tordA Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Hur kom ni in, hade ni falskleg alla tre? Javisst! Det står att jag är femtio på mitt! mitt med 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 He he he, ingen levererar en one-liner som gamle rockis! ® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Maxmaxmax du hänger väl på nästa gång? 😏 bara om sockerbitarna från växjö-träffen är med. Neko är verkligen itsy-bitsy i sin lugg. då packar jag ner: * karaokemaskin * 30 liter hembryggt mjöd * släktknogjärnet från farfar * fräcka visor 1-5 * brännbollsutrustning .. så kör vi igenom kvällen i samma ordning. ok? Kan inte bli bättre =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😛 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 14 december 2004 Trådstartare Dela Postat 14 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😛 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😆 Nej, vi klarade oss fint med vanliga namn. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😉 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😆 Nej, vi klarade oss fint med vanliga namn. 🙂 Fast jag brukar faktiskt hålla på att slinta med tungan ibland... Jag tycker nästan forumnamnen passar bättre eftersom det var så man...öhh...träffades(?)... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 Kallade ni varandra för forumnamnen också? För det är extremt nördigt 😄 Ey, Neko, hämta en till Öl till mig 😉 Nej, vi klarade oss fint med vanliga namn. 😄 Fast jag brukar faktiskt hålla på att slinta med tungan ibland... Jag tycker nästan forumnamnen passar bättre eftersom det var så man...öhh...träffades(?)... 😏 Word..! Vad ska man med vanliga namn till? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.