Jump to content
Annons

IRL sommaren 2009


Linus

Recommended Posts

Visst var det länge sedan det ordnades en forum-IRL?

Hur många är intresserade? Vi borde kunna se relativt snabbt vilka områden i Sverige som är mer eller mindre aktuella.

Droppa förslag på städer och datum, så uppdaterar jag det här inlägget allt eftersom det faller på plats och folk anmäler sig till händelserna.

Själv föreslår jag en i Kalmar, kring stadsfesten 6-8 augusti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det skulle vara väldigt kul! Tyvärr är jag inspärrad i studion då på grund av förskräckliga förseningar av ett paket med ljudkort å sånt som jag hade behövt använda hela sommaren men istället kommer börja med imorgon... Jag kanske kontaktar dig för lite Pro Tools hjälp dock, haha. 😠

Kan vi inte ha en IRL i Norge på lördag. 😛 Årnes (Nes Kommune) Kino, kolla på Harry Potter. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag föreslår Älvsbyn nu på lördag! Festivalen heter "sommarröj" och flera band uppträder till fri entré mellan 20.00-24.00.

Jag spelar med the blå blus band kl 21 och med patrik öhlund kl 22. De som orkar komma får fri entré till efterfest på "stigarna" och fritt vivre...

ROCK! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...