Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja 🙂

Jag sitter här med en Presonus Firebox (preamp) och ska köpa ett par studio monitorer.

Någon som har något tips på ett par bra ?

Vill dock inte lägga ALLT för mycket pengar på dem, utan har tänkt mig på runt 1000 lappen - om det är möjligt?

Dem ska inte drivas genom usb-bussen, utan de ska in via main out i själva preamp'en.

Finns ju allt från billiga till svindyra, så det är så svårt att veta vad som är prisvärt.

Så har någon något tips så dela gärna med er :rolleyes:

Annons
maart (oregistrerad)
Postat

jag förutsätter att du läst allt som finns av liknande frågor här på forumet. Om du ändå skulle missat "standardsvaret" så är det att du inte får några vettiga monitorer under ungefär 3000:-. Är du inte beredd att lägga mer än en 1000-lapp ungefär så är det bättre att inte köpa några monitorer alls, utan vänta tills du kan köpa nått vettigt.

det var väl inte alls det svaret du ville ha men tyvärr är det nog sant.

Postat
jag förutsätter att du läst allt som finns av liknande frågor här på forumet. Om du ändå skulle missat "standardsvaret" så är det att du inte får några vettiga monitorer under ungefär 3000:-. Är du inte beredd att lägga mer än en 1000-lapp ungefär så är det bättre att inte köpa några monitorer alls, utan vänta tills du kan köpa nått vettigt.

det var väl inte alls det svaret du ville ha men tyvärr är det nog sant.

+1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.