Jump to content
Annons

Mackie överger Tracktion 3?


KaptenGnissel

Recommended Posts

Så! Då verkar det som Mackie slutligen har gett upp på T3.

Se forumtråd på KVR

Det har varit märkligt tyst länge, senaste uppdateringen släpptes 15 februari 2008 och det finns tyvärr fortfarande gott om buggar som behöver rättas till. Synd & skam, jag gillade verkligen T3 men nu känns det som en återvändsgränd. Då Reaper 3 släpptes för ett par veckor sedan började jag intressera mig för detta och bestämde mig till sist för att överge T3 till förmån för Reaper 3. På det hela taget är Reaper mycket flexibelt & avancerat och kan rattas in i det oändliga men saknar T3's snygga lättjobbade interface. Jag tror dock det ger sig med tiden. Jag hoppas jag inte har hoppat i galen tunna nu men med 3 uppdateringar på två veckor av R3 verkar det inte som om Justin Fraenkel och hans team ligger på latsidan. Prissättningen är föredömligt förnuftigt satt till 60 USD för oss hemmasnickrare och 225 USD för "proffs".

Heja Cockos! 🙂 //KG

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är inte lätt att plaska omkring i dammen som ägs av andra aktörer. Jag tror att de flesta musik projekt är dömda att misslyckas såvida man inte kommer med något väldigt banbrytande. De enda som lyckats på senare år är nog Ableton. Trist för er som verkligen gillade Tracktion. Jag testade 2'an men fastnade aldrig för arbetssättet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...