Nemthon Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 Tjenare tänkte fråga om det finns något mera stort som har en skiva eller något med Vocals till Dance/Techno/Trance, vet att Rob Mayth använder dessa som inte finns i VEC så jag undrar vart hittar jag dessa samples, som basshunter, rob mayth, raaban inc, osv använder Loops, osv - Are you ready (basshunterz) - olika typer av GO iaf letar efter ett par sådana som inte finns i VECs vocal CD men vore schysst om ni kunde tala om det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
linuskarlsson Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 Jag har en rar. fil med en massa med cuttade rop från olika gamla låtar som använts av bla. Rob Mayth, Cascada... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
linuskarlsson Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 Det finns en hel del nyttigt på www.breakbeat-paradise.com 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djstyler Postat 10 juni 2009 Dela Postat 10 juni 2009 - Are you ready (basshunterz) Basshunters (vart har du fått z'at ifrån?) are you ready sample finns med i ett köpe pack som jag inte minns namnet på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemthon Postat 10 juni 2009 Trådstartare Dela Postat 10 juni 2009 Munkie: skicka den till mig är du (rar) ;> Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lord_von_bagge Postat 15 juni 2009 Dela Postat 15 juni 2009 Ljudklippet "are u ready" finns på skivan Techno Trance essentials Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SAStylez Postat 19 mars 2010 Dela Postat 19 mars 2010 Jag har en rar. fil med en massa med cuttade rop från olika gamla låtar som använts av bla. Rob Mayth, Cascada... 😑 har du kvar alla dom filerna? ifall du har, har du lust att lägg upp dom på filebeam ellr nån liknande sida? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uozon Postat 21 mars 2010 Dela Postat 21 mars 2010 Roligare att göra egna. Gillar man inte sin egna röst kan man be en polare stå och skrika micken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.