Jump to content
Annons

Världens sjukaste roliga bild


Erik Hofstein (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
Jag hänger på med

http://poef.sachsen-lan.org/files/limes.jpg

ok, du hänger med men det kan jag lova att jag inte gör... Vad var det roliga+ Jag e som e dum eller?

en klassiker 😄

Matematik är roligt

Det kliade i fingrarna men jag väljer att inte lägga ut bilden med den skjutna tomten för jag antar att alla redan sett den...

Link to comment
Dela på andra sajter

DjBox, Nej du är inte dum.

Symbolen för oändligheten ser ut som en liggande åtta.

(sen finns det massa saker man kan diskutera som om huruvida man ska använad den tillsammans med likhetstecken eller inte).

EDIT: slarv.

Redigerat av aspucko
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir man galen på denna?

SPOILER!

kolla på lutningen på triangeln. Den gröna och röda lutar inte lika mycket.

Den är gammal och det är som MusicGene säger. Men kolla på den här istället

http://www.ebaumsworld.com/checkershadow.html

Hjärnan är helt efterbliven ibland. Kontrollera i paint eller valfritt annat program om ni inte tror på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Katla (oregistrerad)

Ankungarna trillade inte ned i brunnen utan befann sig bakom mamman. Varför hon väljer att vända sig om och kolla ner i brunnen vete tusan men fotografen fick ju en tragisk bildhistoria att visa upp.

Har sett den för länge sedan på en sida där man tagit reda på vad som egentligen hände.

Även om den första bilden i denna tråd symboliserar den stereotypiska och fördomsfulla bilden av en kines kan jag ändå inte låta bli att fnissa. 😕

Redigerat av equinoxe
Link to comment
Dela på andra sajter

Ankungarna trillade inte ned i brunnen utan befann sig bakom mamman. Varför hon väljer att vända sig om och kolla ner i brunnen vete tusan men fotografen fick ju en tragisk bildhistoria att visa upp.

Har sett den för länge sedan på en sida där man tagit reda på vad som egentligen hände.

Även om den första bilden i denna tråd symboliserar den stereotypiska och fördomsfulla bilden av en kines kan jag ändå inte låta bli att fnissa. 😄

Aha 🙁 .. Jag trodde att bilden var retuscherad; men då är den äkta alltså, dock inte alls lika tragisk som man kan tro 🙁

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...