prototyp Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Tjena! Jag har fått ett bra erbjudande på en C414B-XL II! Hur är dom? Aldrig hört något inspelat med en sån mick.. Jag håller på med hip hop (rapp) så jag spelar inte in några instrument eller liknande bara sjunger och rappar på färdiga beats! Hur är micken för sång? Just nu har jag en Röde K2 som går igenom en presonus eureka pre-amp sen till ett TC electronic konnekt24d och för att få AKG micken byter jag den mot röde'n + pre-ampen! Blir ljudet bättre tror ni ? Mycket tacksam för snabba svar. Mvh Douglas
Gilbert Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 Finns bara ett sätt att ta reda på om en viss mick passar din röst; prova prova prova.
nilsemil Postat 7 juni 2009 Postat 7 juni 2009 kör på det du har, om det inte är just en investering du är ute efter. tycker jag.
prototyp Postat 7 juni 2009 Trådstartare Postat 7 juni 2009 Okej! Alltså akg'n måste väll vara lite vassare än röde'n? om man kollar vad många skrivit om den.. Mvh
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.