Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 håller jag på att lära mig på piano. Kan dom första 1:20 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 håller jag på att lära mig på piano. Kan dom första 1:20 😄 Vackert! 🙂
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Orka läsa bibeln! iof kan de vara bra att kunna den om man ska tracka ner på den 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Nog finns det en del gobitar i Bibeln oxå som t.ex......... som t.ex......t.ex...... ...jaa.. som en massa exempel 😄
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vackert! 🙂 Som fan! Ska tydligen funka att ragga brudar med den. 😄
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Orka läsa bibeln! iof kan de vara bra att kunna den om man ska tracka ner på den 😄 kan ju vara bra att läsa delar ur den också om man ska diskutera den på ett seminarium på måndag
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 😄 ...va äre för el-piano han spelar på, mickeh? Vet du det? Det låter bra ju! 🙂
Pazo Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 kan ju vara bra att läsa delar ur den också om man ska diskutera den på ett seminarium på måndag Det kan det kanske
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 😄 ...va äre för el-piano han spelar på, mickeh? Vet du det? Det låter bra ju! 🙂 Vet inte, men WAY dyrare än mitt iallafall. Men du kan få ändå få ganska så nära dess ljud med mitt, om jag när jag spelar in kopplar pianots output direkt in i ljudkortet och kör på "classic piano".
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vet inte, men WAY dyrare än mitt iallafall. Men du kan få ändå få ganska så nära dess ljud med mitt, om jag när jag spelar in kopplar pianots output direkt in i ljudkortet och kör på "classic piano". Åkay 😄
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Jag har experimenterat lite grand med reverb och brilliance-inställningarna på mitt piano och kan få fram ett riktigt vackert pianoljud. 😄
Dingbats Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 nu ska jag bajsa sen läsa bibeln oslagbar kombination
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 oslagbar kombination bra pagetopper också, nu ska ju sidan handla om bajs och bibeln och sån skit höhö
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 bra pagetopper också, nu ska ju sidan handla om bajs och bibeln och sån skit höhö humor
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vad haru för något monster då? Näe har inget el-piano men en Yamaha MM6 har jag. Ganska trevligt pianoljud i den oxå. 😄
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Näe har inget el-piano men en Yamaha MM6 har jag. Ganska trevligt pianoljud i den oxå. 😄 Vanlig keyboard alltså? Vad haru mer för coola saker i den då? 🙂
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Har länge vart på jakt efter ett el-piano men är även på jakt efter pengar.. Så jäklarns mycke grejer man behöver... 😄
Micke H Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Har länge vart på jakt efter ett el-piano men är även på jakt efter pengar.. Så jäklarns mycke grejer man behöver... 😄 Jag köpte den allra billigaste dom hade för 6000 kronor. Och jag tycker att den är sjukt bra. 🙂
Overkill Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Fråga 1. I Statens första bok försöker Sokrates motbevisa Trasymachos påstående att det inte egentligen finns rätt och fel i politiska och moraliska frågor. Redogör ingående för Sokrates och Trasymachos argument. Är argumenten hållbara? Hittar ingenting om det i dialogen där dom diskuterar 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vanlig keyboard alltså? Vad haru mer för coola saker i den då? 🙂 Nä jag har inte så mycke prylar nu bara en el-gitarr Schecter Tempest Custom , Vox tonelab, Vox saturation (distpedal), Edirol PCR-500, Phonic P8A högtalare, Dator med Cakewalk Sonar 8PE, Gammalt Layla ljudkort, Ett äldre TC ELECTRONIC distpedal, Duncan Booster pedal... har jag glömt nått? 😄
Neosus Postat 4 september 2009 Postat 4 september 2009 Vanlig keyboard alltså? Vad haru mer för coola saker i den då? 🙂 Jasså du menar i synten.. Nä inte mycke 😄
Recommended Posts