Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 när jag nu bor ensam så ska jag aldrig köpa potatis för att koka det för det är äckligt! okej om man gör klyftor eller nått men kokt potatis ska bli gött att slippa!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ris är ganska illa ja... quinoa ska det vara. smakar fan pecko om man äter det utan något till, men JÄVLAR vad nyttigt 😄
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 när jag nu bor ensam så ska jag aldrig köpa potatis för att koka det för det är äckligt! okej om man gör klyftor eller nått men kokt potatis ska bli gött att slippa! Fan vad härligt! Inte för jag nånsin äter kokt potatis heller iofs. Hm.
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 när jag nu bor ensam så ska jag aldrig köpa potatis för att koka det för det är äckligt! okej om man gör klyftor eller nått men kokt potatis ska bli gött att slippa! *el grande slapo to hell* DÖ HÄDARSVIN!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Varför ska de ligga skitlänge framme då? fattar verkligen inte va du gör med tacobröd i frysen... vafan liksom? mäh om jag använder bröden om fem dagar och dom ligger framme blir dom ju hårda och äckliga! det var extrapris så då köper man och lägger i frysen så man har!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 *el grande slapo to hell* DÖ HÄDARSVIN! du är ju inte ens svenne så du ska inte gilla kokt potatis!
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 ris är ganska illa ja... quinoa ska det vara. smakar fan pecko om man äter det utan något till, men JÄVLAR vad nyttigt 😄 Dessutom gåre ju att fixa på 5min! icket att förglömma! Och klart man ska äta det med något annat! är ju fan så med alla korn å ris å sånt! VAFAN LIKSOM! vem äter BARA ris utan något! 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 du är ju inte ens svenne så du ska inte gilla kokt potatis! Fan vilken sopa du är! Potatis är ju typ från mina hemtrakter! OCH DE SKA VARA MED SKAL PÅ NÄR MAN KOKAR SAMT ÄTER DEM!!!!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 hehe, jag antar att den där tortillaförpackningen är öppnad. oöppnad håller den sig väl sådär snuskigt länge har jag för mig 😛
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Fan vilken sopa du är!Potatis är ju typ från mina hemtrakter! OCH DE SKA VARA MED SKAL PÅ NÄR MAN KOKAR SAMT ÄTER DEM!!!! du är verkligen mongo! äter säkert banan med skal på också bara för att vara true
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mäh om jag använder bröden om fem dagar och dom ligger framme blir dom ju hårda och äckliga! det var extrapris så då köper man och lägger i frysen så man har! Du behöver ju inte direkt öppna påsen förrän du ska använda dem 😛 I butiken ligger de framme länge i påsen utan att stå i nån typ av kyl/frys å ändå klarar de sig precis lika bra! 😄
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 hehe, jag antar att den där tortillaförpackningen är öppnad. oöppnad håller den sig väl sådär snuskigt länge har jag för mig 😄 den är iofs oöppnad, men lika bra att lägga i frysen 😛 enklare så
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Dessutom gåre ju att fixa på 5min! icket att förglömma! Och klart man ska äta det med något annat! är ju fan så med alla korn å ris å sånt! VAFAN LIKSOM! vem äter BARA ris utan något! 😄 jag menar det 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 du är verkligen mongo! äter säkert banan med skal på också bara för att vara true Du är mongo! Du öppnar säkert banenen från änden där den satt fast i klungan!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Du är mongo!Du öppnar säkert banenen från änden där den satt fast i klungan! öh ja det är ju därför man har den där grejen! är ju så bananguden tänkte fattar du väl!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 öh ja det är ju därför man har den där grejen! är ju så bananguden tänkte fattar du väl! intelligent design kallas det 😛
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mango heter det väl... 😛 cp står faktiskt för citronpersika!
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Ni äter säkert inte ens skalet på mango! typ de godaste!
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 mango heter det väl... herregud vad fel men ändå rätt det blev.. fast jag vet inte riktigt hur. 😄😛
Dingbats Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Du är mongo!Du öppnar säkert banenen från änden där den satt fast i klungan! Haha är du seriös nu? 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Haha är du seriös nu? 😛 Klart jag är! Vi som kommer från bananetshemland öppnar den från rätt håll!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 jag har nog ätit mango men typ en gång och minns inte hur den smakar. orka frukt
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Klart jag är!Vi som kommer från bananetshemland öppnar den från rätt håll! men vi kan iaf stava till bananens här!
Overkill Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!! haha, på tal om kivi! pazos kompis kompis som var med i måndags sa kivi med mjukt k som i kikare 😛
Fidden Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 denne kiwi-man äter även avokado genom att först mörbulta den (med skalet på alltså), typ knåda och ha sig.. sedan gör han ett hål i skalet och trycker ut det som vore det en tub 😛
Pazo Postat 2 september 2009 Postat 2 september 2009 Jag vet en som äter skalet på kiwi... han tycker det är det godaste. har aldrig träffat killen i fråga, det är brorsan som berättat om honom, så nu när jag tänker efter så är det bannemig säkert PAZO!!! 😄 Är bara Potatis och mango jag äter skalet på som man i sverige inte gör 😛 .... tror jag iaf... aja.. WHATEVER JAG HAR RÄTT 😛
Recommended Posts