Neosus Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 JAG håller på att spelar in nu men fastnar hela tiden i skiten TROTS att jag har KÖPT den magiska boken LATHUND FÖR LÅTSKRIVARE... Koolt med fetstil eller?
SadamJR Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Änderna börjar bli för stora för att mata. Det blir KRIG när man slänger ut en brödbit. Rätt intressant i och för sig. Fortsätter nog ett tag till.
SadamJR Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 JAG håller på att spelar in nu men fastnar hela tiden i skiten TROTS att jag har KÖPT den magiska boken LATHUND FÖR LÅTSKRIVARE... Koolt med fetstil eller? Trodde att det var ett skämt, men googlade och boken finns faktiskt. Visit My Website
Fidden Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Det är sinnessjukt att glo på sånt!! Och kom inte dragandes med att de själva "valt" att hålla på med det... 😄 Ursäkta, men kallade du just mig för sinnessjuk? 🙂
Neosus Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Trodde att det var ett skämt, men googlade och boken finns faktiskt. Visit My Website CD:n är helt okej, den som följer med boken alltså! 😄
SadamJR Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 JAG håller på att spelar in nu men fastnar hela tiden i skiten TROTS att jag har KÖPT den magiska boken LATHUND FÖR LÅTSKRIVARE... Koolt med fetstil eller? Författaren till boken, Eva Hillered, har en hemsida där det finns flera intervjuer med kända låtskrivare. Det är väl bäst att eventuellt intresserade googlar själva.
Dingbats Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to need to...
Dingbats Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Det är en gubbe som har piratpartietsymbolen i sin dödsannons idag i DN. Känns aningen fel att ha en politisk symbol där.
Pazo Postat 9 augusti 2009 Postat 9 augusti 2009 Nu testade jag att göra lite av en frisyr med lite hårspray på mitt hår. undra hur det blir när håret torkar.
Recommended Posts