debatt Postat 1 juli 2009 Trådstartare Postat 1 juli 2009 Vad är det med er - t.o.m. jag visste att Radiohead var Fiddens favvoband. Det är det många som har. Jens Lekman träffade jag för ett tag sedan. Nu har han fått svininfluensan...
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 glömde ta shampoo och duschkräm när jag duschade förut 😑
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 om man dopar sig och bor hemma, då är man väl ändå inte så dum att man lägger det på golvet bredvid sängen. vilka puckon det finns i tv-serier!
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Öppet fönster, öppen balkongdörr, en sån 80-tals takfläkt på högsta fart och fucking 26 grader varmt i lägenheten. 🤪
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 om man dopar sig och bor hemma, då är man väl ändå inte så dum att man lägger det på golvet bredvid sängen. vilka puckon det finns i tv-serier! Vad seru på? 🤪
Pico Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Ska slå igång lite Simpsons och försöka somna. Risken finns väl att man svettas och vaknar mitt i natten av en dröm om att man sitter fast i träskmarker eller något. 🤪
Overkill Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Risken finns väl att man svettas och vaknar mitt i natten av en dröm om att man sitter fast i träskmarker eller något. 🤪 Du menar typ Norrland? 😄
debatt Postat 2 juli 2009 Trådstartare Postat 2 juli 2009 Måste nog naana kudden snart eller försöka iaf... armbågen är skadad...
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Hur kunde en öl på Tantolunden i fina vädret sluta med krogrunda och baksmälla idag? 😛
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Seriöst, nya Dream Theater är faktiskt en av deras allra bästa skivor hittills! Kan mycket väl vara min nya favoritskiva med dom, jag ska dock ge den mer tid först innan jag säger för mycket.
Fidden Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Lite läskigt ändå. Ökade träningsdosen lite idag och kände av lite i knät direkt efter. Det gick över direkt, men ändå. Får nog ta en extra vilodag imorgon.
Micke H Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Help you break right through the prison wall/That I may seek to love, rather than to be loved/for it is by self-forgetting that one finds/it is by forgiving that one is forgiven
drloop (oregistrerad) Postat 2 juli 2009 Postat 2 juli 2009 Lite läskigt ändå. Ökade träningsdosen lite idag och kände av lite i knät direkt efter. Det gick över direkt, men ändå. Får nog ta en extra vilodag imorgon. Jag önskar att jag fick upp lite träningsmoral igen... men den verkar vara lika låg som Glocalnet...
Recommended Posts