Nyberg Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Hej Beställde Sonar 8 Producer Ed i början av veckan, från cakewalks E store någon som vet hur länge det brukar ta innan de skickar grejerna? /Nyberg
spaceman Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Har beställt från Cakewalks E store flera gånger och kan väl hålla med förgående talare att det tar ca en vecka. Det har varit DHL som levererat.
Nyberg Postat 6 maj 2009 Trådstartare Postat 6 maj 2009 Ok tack. Precis efter jag postade tråden fick jag programmet! 😉 /Nyberg
spaceman Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Ok tack.Precis efter jag postade tråden fick jag programmet! 😉 /Nyberg Har du kört Sonar tidigare ? Om inte och vill veta mer, så köpte jag deras Sonar 8 tutorial via download och tutorial för Dimension Pro för en tid sedan. Formatet är Quick Time. http://www.store.cakewalk.com/b2ceuro/cate...x?categoryID=66
DieHard (oregistrerad) Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Och är formatet Quicktime så finns vlc player att använda den med. Quick time är ett jävla skit. Fattar inte att de kan köra med den dyngan.
Nyberg Postat 6 maj 2009 Trådstartare Postat 6 maj 2009 Har du kört Sonar tidigare ? Om inte och vill veta mer, så köpte jag deras Sonar 8 tutorialvia download och tutorial för Dimension Pro för en tid sedan. Formatet är Quick Time. http://www.store.cakewalk.com/b2ceuro/cate...x?categoryID=66 Okey! Fan vad bra! Tackar tackar /Nyberg
Neosus Postat 6 maj 2009 Postat 6 maj 2009 Ok tack.Precis efter jag postade tråden fick jag programmet! 😛 /Nyberg Då gick det ju riktigt snabbt! 😆
Nyberg Postat 6 maj 2009 Trådstartare Postat 6 maj 2009 Då gick det ju riktigt snabbt! 😆 HAHA ja fatta min förvåning när DHL står vid dörren precis när jag tryckt in send! :-P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.