Jump to content
Annons

The greatest sound of them all


Anders F

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Ja det dĂ€r var sĂ„ mysigt sĂ„....spinner som en katt hĂ€r nu och kan nöjd lĂ€gga mig ned i soffan för resten av kvĂ€llen 😠

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Japp nĂ„t helt annat Ă€n ditt 70-talsflum 😎 Ojss jag har fortfarande inte kommenterat din lĂ„t som du pĂ„minde mig om....smyger ut hĂ€rifrĂ„n..............

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

DieHard: Trevligt att det gav dig de dĂ€r myskĂ€nslorna 😄

Slejnard: hm...inget spel och ingen bĂ€rs 🙂 Jag vĂ€ntade pĂ„ ett solo till ett jobb och kunde inte gĂ„ vidare utan det, sĂ„ dĂ„ passade jag pĂ„ att spela in detta.

Burnie: Trevligt att du ocksĂ„ upplevde mys 🙂 Men det e inget spel inblandat alls i detta. (Om förstĂ„s inte slutets sampling skulle komma frĂ„n ett spel som jag inte vet om)

Dock sĂ„ kan man ta upp den stora frĂ„gan i samband med detta.....men det vĂ€ntar jag nog lite med 😎

MVH

Anders

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jepp.. Det dĂ€r Ă€r mitt morgonmysljud ocksĂ„... Brukar ocksĂ„ sĂ€tta pĂ„ perkulatorn innan jag gĂ„r in i duschen 😎. Hmm.. perkulatorn lĂ„ter precis som en Clas Ohlsson Colline... Hörs pĂ„ locklyftar ljudet.. Obh Nordica brukar ha ett gĂ€llare och mer ylande ljud 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jepp.. Det dĂ€r Ă€r mitt morgonmysljud ocksĂ„... Brukar ocksĂ„ sĂ€tta pĂ„ perkulatorn innan jag gĂ„r in i duschen 😳. Hmm.. perkulatorn lĂ„ter precis som en Clas Ohlsson Colline... Hörs pĂ„ locklyftar ljudet.. Obh Nordica brukar ha ett gĂ€llare och mer ylande ljud 😄

😄 MĂ€rket pĂ„ den Ă€r C3, men det kanske stĂ„r för Colline. Men det Ă€r f-n det mysigaste ljud som finns pĂ„ mogonen. Och nu har man det Ă€ntligen dokumenterat 🙂

MVH

Anders

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

DieHard (oregistrerad)

Ja rökte i femton Är och dÀrefter snusade ca 3 Är. Det var fan i mig mycket vÀrre sluta snusa Àn röka.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...