aROCKER Postat 24 mars 2009 Postat 24 mars 2009 När jag väljer export audio mixdown. Så dyker ASIO multimediadriver upp som enda alternativ i outputs. Jag kör ju med E-MU 0404 externtljudkort. Har för mig att det har dykt upp tidigare. Har ominstallerat datorn men har efter det lagt in ljudkortets drivisisar igen. På divice setup så har jag valt E-MU 0404 på audiobay. Ska det inte vara mitt externa på output? (0404:an) /aROCKER
Claes Holmerup Postat 24 mars 2009 Postat 24 mars 2009 Du har kanske glömt välja ASIO-drivern i Device Setup...? 😏
aROCKER Postat 24 mars 2009 Trådstartare Postat 24 mars 2009 Va? Var jag så otydlig!? Jag har ju valt E-MU 0404 i device setup! Jag kör på det, mitt externa ljudkort. Varför dyker då ASIOmultimedia driver upp som alternativ i output? Svänger det nu då? /aROCKER
Claes Holmerup Postat 24 mars 2009 Postat 24 mars 2009 Multimedia driver är inte den du ska välja, utan den korrekta brukar heta ASIO och ljudkortets namn. Inte DirectX och inte Multimedia alltså...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.