Jump to content
Annons

Going NUTS


Twilight_Zound

Recommended Posts

Annons

Bear McCreary har gjort BSG-versionen.

Först tänkte jag att jag skulle kolla där hemma i kväll om det stod något om det i extramaterialet på skivorna (tråkigt nog får man vänta ända tills i juni på release av säsong 4... 🙂 ), men sedan kom jag på att Wikipedia har svar på det mesta: http://en.wikipedia.org/wiki/All_Along_the_Watchtower 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns tråkigt att serien tog slut. Jag tror aldrig jag blivit så fast i en serie som jag blev i denna. De sista säsongerna höll väl inte riktigt samma klass som de första men de var fortfarande väldigt bra.

Jag tycker också att Bear McCrearys musik är helt fantastisk. Soundtrack-skivorna har gått varma här hemma ett bra tag nu. Inspirerande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det känns tråkigt att serien tog slut. Jag tror aldrig jag blivit så fast i en serie som jag blev i denna. De sista säsongerna höll väl inte riktigt samma klass som de första men de var fortfarande väldigt bra.

Jag tycker också att Bear McCrearys musik är helt fantastisk. Soundtrack-skivorna har gått varma här hemma ett bra tag nu. Inspirerande.

BSG är tveklöst en av de bästa SF-serier som har gjorts. 😄

Jag tycker att säsong 1 var helt sanslöst bra, men att säsong 2 gick lite mer på rutin och innehöll lite för mycket upprepningar, medan säsong 3 kom upp i samma klass som säsong 1 igen. Väntar som sagt otåligt på att säsong 4 släpps på DVD... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag förstått det rätt så kommer Caprica filmen redan nu i April medan serien inte kommer förrän nästa år. Till höst kommer ju dock Battlestar Galactica-filmen "The Plan" som utspelar sig innan första avsnittet i serien och visar skeendet från Cylonernas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...