hwasser Postat 4 mars 2009 Postat 4 mars 2009 Var inne pĂ„ thomann.de och sĂ„g att dom har "The Pick Of Destiny"-plektrumet! http://www.thomann.de/se/tenacious_d_the_pick_of_destiny.htm NĂ„gon som provat att spela med ett sĂ„dant? Ăr bara tvungen att köpa ett paket sĂ„dana i nĂ€sta bestĂ€llning, haha! đ
SuneMangs Postat 6 mars 2009 Postat 6 mars 2009 Var inne pĂ„ thomann.de och sĂ„g att dom har "The Pick Of Destiny"-plektrumet! http://www.thomann.de/se/tenacious_d_the_pick_of_destiny.htm NĂ„gon som provat att spela med ett sĂ„dant? Ăr bara tvungen att köpa ett paket sĂ„dana i nĂ€sta bestĂ€llning, haha! đ jag har! MUG i göteborg har sĂ„lt dom ett tag nu. man kan ju sĂ€ga att dom Ă€r frĂ€ckare Ă€n vad dom Ă€r anvĂ€ndbara đ . men det funkar vĂ€l helt okej. man ser ju frĂ€ck ut iaf đ
yonaz666 Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 Har massa sĂ„nna plektrum hemma! tycker de Ă€r ganska jobbiga att spela med faktiskt iaf till en början men nĂ€r man anvĂ€nt samma POD plektrum lĂ€nge sĂ„ blir den lite rundad och lĂ€ttare o spela med đ
Memphis Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 (redigerat) Blir man grymmare och bÀttre gitarist med Pic of destiny-plektrumet? Redigerat 9 mars 2009 av Memphis
jossman Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 Blir man grymmare och bÀttre gitarist med Pic of destiny-plektrumet? SjÀlvklart det Àr ju magi, har du sett filmen:)
hwasser Postat 9 mars 2009 TrĂ„dstartare Postat 9 mars 2009 Hade mest tĂ€nkt ha de som TrofĂ©-plektrum. Det kostar ju Ă€ndĂ„ lixom 60 kr för 6 stycken. Relativt billig trofĂ© đ Och leka lite med đ
Hellpig Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 Jag har hört att om man gÄr ner till en flervÀgskorsning o lirar (med det plektrumet) vid midnatt sÄ Äker man rÀtt till helvetet. Ja, jag tÀnker dÄ alri köpa ett sÄnt!!!
Memphis Postat 9 mars 2009 Postat 9 mars 2009 (redigerat) Blir man grymmare och bĂ€ttre gitarist med Pic of destiny-plektrumet? SjĂ€lvklart det Ă€r ju magi, har du sett filmen:) JodĂ„, har sĂ€tt filmen sĂ„klart. đ Tenacious D Ă€r kungar! Redigerat 9 mars 2009 av Memphis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.