Jump to content
Annons

Studio Tutorials?


Niiles

Recommended Posts

Satt och funderade lite i den sena timman hÀr.

Hade det inte vart skojj med egna Video Tutorials?

Att kunna dela med sig med tips och tricks för fx, sÄng, eq och allt möjligt.

Det Àr ju ÀndÄ roligare att se pÄ och lyssna nÀr nÄgon gör nÄgot kul Àn att lÀsa sig till det.

Jag sjÀlv hade tyckte det var roligt och haft en egen videoavdelning med sÄnt hÀr pÄ forumet.

Vet inte hur alla hÀr tycker till om det?

Vet ju att det finns miljoner pÄ youtube men vore kul om vi hade en egen avdelning!

Jaja bara en idé.

Tjoho!

EDIT: Sjutton gubbar! Denna ska ligga pÄ "Om sajten" Vore snÀll om nÄn kunde flytta den.

Redigerat av Niiles
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Fantastisk ide!! GÀrna med en slags genomtÀnkt katalogisering. Det finns ju som sagt en del sÄdan hÀr videos ute pÄ nÀtet, men jag har inte sett nÄgon samling med riktigt bra struktur, hittils. Underbar vision detta. Hoppas, hoppas STUDIO nappar.

Redigerat av svante
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bra idé och rolig idé. Men hur gör man om man vill spela in en video av det man gör pÄ skÀrmen? Sitter pÄ en MAC.

MVH

Anders

AnvÀnder Google, Download.com eller Versiontracker.com.

EDIT: För övrigt en bra idé!

Redigerat av osiris
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

AnvÀnder Google, Download.com eller Versiontracker.com.

EDIT: För övrigt en bra idé!

Trevligt svar. Menade mer vad man behöver för mjukvara. Vad som Àr bra. Om man söker pÄ nÄgot pÄ exempelvis google, download.com sÄ fÄr man oftast upp massa alternativ. Ge mig en bra anledning till att testa alla dessa istÀllet för att frÄga nÄgon som kanske redan testat och vet med sig ett bra alternativ. NÀ, osiris, jag tyckte du va lite snabb med att slÀnga ur dig det svaret.

NÀ, men visst, jag ber om ursÀkt för mig frÄga och kommer dÄ hÀdanefter anvÀnda mig av google, support och kontakter i första hand.

MVH

Anders

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Postat (redigerat)
Trevligt svar. Menade mer vad man behöver för mjukvara. Vad som Àr bra. Om man söker pÄ nÄgot pÄ exempelvis google, download.com sÄ fÄr man oftast upp massa alternativ. Ge mig en bra anledning till att testa alla dessa istÀllet för att frÄga nÄgon som kanske redan testat och vet med sig ett bra alternativ. NÀ, osiris, jag tyckte du va lite snabb med att slÀnga ur dig det svaret.

NÀ, men visst, jag ber om ursÀkt för mig frÄga och kommer dÄ hÀdanefter anvÀnda mig av google, support och kontakter i första hand.

MVH

Anders

Har sett jÀttebra program för att spela in video direkt frÄn skÀrmen. Ska kika upp vad programmet det heter sÄ Äterkommer jag :rolleyes:

EDIT: Camtasia

Detta ska vara det populĂ€raste programmet. Finns en liten film pĂ„ hemsidan hur det funkar. Kan tydligen göra mĂ„nga bra saker 😉

Finns bÄde till pc och mac!

Redigerat av Niiles
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...