Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Jag har lust att göra någonting. Så har skrivit en låt för Jul och Nytt års afton. Nu söker någon som skulle vilja bli med att skaffa en Jullåt. Finns det kanske någon som kan skriva svensk text och kan hjälpa lite med arrangemang osv för att fixa Jullåt till nästa Julafton.

https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=5756

Edited by Igoris
Annons
Posted
Jag har lust att göra någonting. Så har skrivit en låt för Jul och Nytt års afton. Nu söker någon som skulle vilja bli med att skaffa en Jullåt. Finns det kanske någon som kan skriva svensk text och kan hjälpa lite med arrangemang osv för att fixa Jullåt till nästa Julafton.

https://www.studio.se/index.php?autocom=d...p;showfile=5756

Hej Igoris

Vi bor ju nästgårds, vi kanske kan sammarbeta över något annat än julsånger. Fast lite senare i år. 😛

mvh

Isa

Posted (edited)
Hej Igoris

Vi bor ju nästgårds, vi kanske kan sammarbeta över något annat än julsånger. Fast lite senare i år. 😛

mvh

Isa

Hej Isa

Det ju kan vi men vad menar du? Juste, jag tror att göra något i bra kvalitet måste man ha lite mer tid 😑

mvh

Igoris

Edited by Igoris
Posted
Hej Isa

Det ju kan vi men vad menar du? Juste, jag tror att göra något i bra kvalitet måste man ha lite mer tid 🙂

mvh

Igoris

Jullåtar är inte min grej.

Men vi kan gärna göra ett sammarbete i nån annan musikgenre. ☺️

mvh

Isa