Jump to content
Annons

Jizz in My Pants


tAUG

Recommended Posts

LÄter har legat uppe i lite över en mÄnad och har över 16 miljoner views!

NĂ€ nu dör jag, ska titta pĂ„ den igen 😉🙁

Redigerat av tAUG
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons
Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!

Ja jag fattar heller inte!

Kanske det hÀr lÀttar upp det? http://www.youtube.com/watch?v=i1j_LfpKb1o

Haha, det dĂ€r va stört bra! 😆

jag tillhör dock skalan som verkligen diggar Jizz in my pants, vĂ€ldigt rolig parodi pĂ„ genren 🙂

En annan parodi som man aldrig kan höra för mĂ„nga ggr Ă€r ju Chacarron 😆 :lol: 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!

Ja jag fattar heller inte!

Kanske det hÀr lÀttar upp det? http://www.youtube.com/watch?v=i1j_LfpKb1o

😆😆😆 Ja den var fan kul!! Vilka jĂ€vla muppar 😆 AvlĂ€gsna slĂ€ktingar till familjen Addams? Och med deras öron kan man tro de Ă€r halvslĂ€ktingar till Dumbo. 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Denna lade jag ju upp för skitlĂ€nge sen. Ingen kollade i trĂ„den. 😆

"Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!"

JĂ€vla torrisar! Killarna i The Lonely Island Ă€r ju genier! Men de kanske riktar sig till folk under 40.. 😆 Jag blev frĂ€lst nĂ€r jag sĂ„g den iaf, helt stört bra. Det Ă€r ju verkligen inte skit. Otroligt proffsigt producerat och genomfört. Till och med Justin Timberlake Ă€r med i videon som DJ och stĂ€dare. Briljant Ă€r det enda ordet, inte skit. 😆

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

creel (oregistrerad)
Denna lade jag ju upp för skitlĂ€nge sen. Ingen kollade i trĂ„den. 😆

"Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!"

JĂ€vla torrisar! Killarna i The Lonely Island Ă€r ju genier! Men de kanske riktar sig till folk under 40.. 😆 Jag blev frĂ€lst nĂ€r jag sĂ„g den iaf, helt stört bra. Det Ă€r ju verkligen inte skit. Otroligt proffsigt producerat och genomfört. Till och med Justin Timberlake Ă€r med i videon som DJ och stĂ€dare. Briljant Ă€r det enda ordet, inte skit. 😆

+1

Jag gillar inte sÄn hÀr musik men detta var ju faktiskt bra gjort. Störtskön video. Man kan inte se videon utan att lÄta bli att le (som minst).

Redigerat av creel
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Denna lade jag ju upp för skitlĂ€nge sen. Ingen kollade i trĂ„den. 🙂

"Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!"

JĂ€vla torrisar! Killarna i The Lonely Island Ă€r ju genier! Men de kanske riktar sig till folk under 40.. 😛 Jag blev frĂ€lst nĂ€r jag sĂ„g den iaf, helt stört bra. Det Ă€r ju verkligen inte skit. Otroligt proffsigt producerat och genomfört. Till och med Justin Timberlake Ă€r med i videon som DJ och stĂ€dare. Briljant Ă€r det enda ordet, inte skit. 🙂

JassĂ„ ser man pĂ„, jag sökte lite innan jag la upp det 😉

Precis! Det Ă€r ju skitbra gjort! Jag tycker iaf att det Ă€r sjukt kul 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!

AlltsÄ... Det Àr inte musiken i sig som Àr det bra, det Àr produktionen och texten. Lyssnar du pÄ vad de sjunger ev. förstÄr du vad de sjunger?

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!

AlltsÄ... Det Àr inte musiken i sig som Àr det bra, det Àr produktionen och texten. Lyssnar du pÄ vad de sjunger ev. förstÄr du vad de sjunger?

Ja jag förstÄr, men kul? Om jag var 12 hade jag sÀkert ocksÄ tyckt det var kul. Hur nytt tror du det hÀr Àr? Tror du inte liknande gjorts hundratals gÄnger förr med liknande saker? Eller tror du jag inte fattar för att jag inte tycker det Àr lika kul som du?

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

creel (oregistrerad)
Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!

AlltsÄ... Det Àr inte musiken i sig som Àr det bra, det Àr produktionen och texten. Lyssnar du pÄ vad de sjunger ev. förstÄr du vad de sjunger?

Ja jag förstÄr, men kul? Om jag var 12 hade jag sÀkert ocksÄ tyckt det var kul. Hur nytt tror du det hÀr Àr? Tror du inte liknande gjorts hundratals gÄnger förr med liknande saker? Eller tror du jag inte fattar för att jag inte tycker det Àr lika kul som du?

Surkuk!

â˜ș

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!

AlltsÄ... Det Àr inte musiken i sig som Àr det bra, det Àr produktionen och texten. Lyssnar du pÄ vad de sjunger ev. förstÄr du vad de sjunger?

Ja jag förstÄr, men kul? Om jag var 12 hade jag sÀkert ocksÄ tyckt det var kul. Hur nytt tror du det hÀr Àr? Tror du inte liknande gjorts hundratals gÄnger förr med liknande saker? Eller tror du jag inte fattar för att jag inte tycker det Àr lika kul som du?

Surkuk!

😉

🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Jaha och va för kul vad det hÀr dÄ? Vilket jÀvla skit!

AlltsÄ... Det Àr inte musiken i sig som Àr det bra, det Àr produktionen och texten. Lyssnar du pÄ vad de sjunger ev. förstÄr du vad de sjunger?

Ja jag förstÄr, men kul? Om jag var 12 hade jag sÀkert ocksÄ tyckt det var kul. Hur nytt tror du det hÀr Àr? Tror du inte liknande gjorts hundratals gÄnger förr med liknande saker? Eller tror du jag inte fattar för att jag inte tycker det Àr lika kul som du?

NĂ„gra exempel skulle nog ingen dö av 😉

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 7 mĂ„nader senare...
Ja jag fattar heller inte!

Kanske det hÀr lÀttar upp det? http://www.youtube.com/watch?v=i1j_LfpKb1o

det var lite kul vid 0.15 nÀr grabbarna till höger och vÀnster klappar i otakt mot benet.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

det var lite kul vid 0.15 nÀr grabbarna till höger och vÀnster klappar i otakt mot benet.

Japp, det var nog humorn det. Det som fanns att finna dvs. :S

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

MÄste Àven lÀgga till lÄten som gjordes med detta gÀnget innan "jizz in my pants"

http://www.youtube.com/watch?v=WhwbxEfy7fg

Förresten, Puke in my mouth, haha :-P

đŸ„°

Jo, Puke in my mouth, Ă€r ju... fint đŸ„°

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Sedan finns ju deras hiphop-lĂ„t "Like a boss". 😄

http://www.youtube.com/watch?v=vv6NEQ2dj8A

Eller en kortfilm

. 😏

Haha, jag hade inte sett den videon, bara den dĂ€r boatlĂ„ten 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...