Dingbats Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 bööööööööööööööööööööööp signalen har ljudit, det är bara att lägga sig men jag kan inte hjälpa att jag känner mig jävligt uttråkad, för uttråkad för att lägga mig som att jag ger upp utan att ha åstadkommit nåt
Neosus Postat 20 april 2009 Postat 20 april 2009 BOOBIES! ..packat och klart alltså... är roligt att titta på!
Pazo Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 ja den skiner ju mkt. och det kändes verkligen inte som -4° när jag gick till skolan. skönt vare 😑
Overkill Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 hej! vaknade förut och såg att det var ljust ute så jag kollade klockan, och då var den åtta! och jag hann tänka shit varför har den inte ringt innan ringde. 😑 feta timingen!
Micke H Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 The sirens still rings in his ears And the blood still taints his eyes He's still running from his fears And he can't forget, no matter how hard he tries Stolen moments flowing through his mind All of his plans has turned to dust He now sees the future as undefined And once again must earn their trust It was his insistence you keep your distance But you lurked undercover, unveiled his mask You teared down the walls, fought the resistance The only one who weren't afraid to ask Maybe all he needs is a new metaphor of his life An explaination of the decay and the scars Speculation concerning himself is rife Maybe he should stop reaching for the stars
Dingbats Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 jag snoozade i 40 minuter, men det kändes som fem, och nu är jag inte så trött.
Micke H Postat 21 april 2009 Postat 21 april 2009 Lyssnar just nu på en 31 minuter lång låt...får se om jag orkar ta mig igenom den...
Recommended Posts