Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

Jämfört med att vara sådär jobbigt deppig utan någon riktig anledning, är det jääävligt mycket mer najs att vara deppig pga någon konkret orsak.

Postat
Kan man runka artificiellt?

hmm, konstgjord runk... det går nog med en dildo och en plasthand.

Postat
Protes + dildo 🙂

kanske till och med strap-on.

(hmm, nu får vi sluta använda sånna här ord, annars får jag snart användning av mina filter)

Postat
Jämfört med att vara sådär jobbigt deppig utan någon riktig anledning, är det jääävligt mycket mer najs att vara deppig pga någon konkret orsak.

Amen to that! Men samtidigt ska man aldrig nöja sig med att vara deppig!

Postat
Amen to that! Men samtidigt ska man aldrig nöja sig med att vara deppig!

mm, visst är det så. fast några tårar måste man allt tillåta sig gråta, om man känner att det behövs. att bara blunda och gå vidare på en gång tjänar man nog inget på.

Postat
jag syftade mer på en såndär stor grej med en dildo som sitter fast på typ en pinne som går fram och tillbaka 🙂

Haha, moddad slagborr!

Postat
mm, visst är det så. fast några tårar måste man allt tillåta sig gråta, om man känner att det behövs. att bara blunda och gå vidare på en gång tjänar man nog inget på.

Nej, har du helt rätt i. Men det är skitviktigt att inte fastna i deppandet. Livet är för kort för att gå omkring och må dåligt hela tiden.

Postat

Jag citerar mig själv från Facebook: "Det är förbannat obekvämt att ligga huvudstupa framåt i skiten. Så det är lika bra att resa sig." 🙂

Postat
jag tycker det är lite soft att vara depp. iaf ibland.

jepp, fast det beror lite på graden också. en såndär bottenlös depression är aldrig soft.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.