Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Jag är helt sjukt trött. Fett sliten och sömndepraverad.

Igår var en av de roligaste festerna jag varit med om nånsin! helt sjutk vad stört kul det var.

Hela dagen fram till ca 22 spenderades med att vara astrött och bakis. Och dagen idag är jag fkatiskt inte bakis men helt sjukt sliten av allt extremdansande/röjande från natten.

När vi kom hem vart alla hungriga så vi lagade makaroner med lite tomat å spenatblad. Sen grillkrydda å ketchup på de!

Annons
  • Svar 21,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3519

• Neosus

3141

• Overkill

2595

• Pico

2590

Postat mest i detta ämne

Postat

kul att du berättar om hur spelningen gick då. :rolleyes:

och min dator är cpseg och konstig, men jag vill inte starta om den för jag har nästan en veckas uptime. :rolleyes:

Postat

Hade också fest igår, var kul! Men en polare stötte på en extremt bra tjejpolare, och allt blev jättekonstigt...han blev svartsjuk på vår relation, trots att vi bara är kompisar...min tjejpolare är heller inte det minsta intresserad av honom...

Jävla dokusåpa! 😛

drloop (oregistrerad)
Postat

Dags att bada, läsa Tape op och Sound on Sound... mmm

Postat
en tröst är väl illafall att du ser väldigt hårdrock ut på din avatar 😛

Hehe, du skulle se originalet...

Fyfan vad mycket bråk det har varit idag pga igår...får se hur det blir framöver...

Postat
en tröst är väl illafall att du ser väldigt hårdrock ut på din avatar 😛

Fyfan vad mycket bråk det har varit idag pga igår...får se hur det blir framöver...

Fan va onödigt 😛

Postat
en tröst är väl illafall att du ser väldigt hårdrock ut på din avatar 🙂

Fan va onödigt 🙂

Ja verkligen...

Verkar som om det kommer sluta med att jag och min tjejpolare säger upp bekantskapen med den här tredje personen...han beter sig inte så jävla roligt...

Postat (redigerat)

don't fool yourself

misfortune's waiting

edit: bytte till lugnare musik. kanske lättare att sova då.

Redigerat av Overkill
Postat

En polare ska flytta från stan... vore juste att ta över hennes lägenhet om jag får jobb här i krokarna. Den har ju liksom DISKMASKIN!!! 😛

Postat
En polare ska flytta från stan... vore juste att ta över hennes lägenhet om jag får jobb här i krokarna. Den har ju liksom DISKMASKIN!!! 🙂

Holy crap! 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.