Dingbats Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Du verkar mycket mer seriös med den där avataren, Pazo.
Overkill Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 YESSS 🙂 Klar med svenskan! Fan vad skönt! Började i oktober med den, ska in på fredag och jag bytte ämne för fem dagar sedan. 🙂
drloop (oregistrerad) Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Mmm, vad gott! Nu lyssnar jag på slutmixen av senaste låten. Det här blir så bra som det kan bli. Jag är helt enkelt jättenöjd. Skönt, mastring nästa.
drloop (oregistrerad) Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Förresten om min Avatar var en grupp, vilken genre skulle ni gissa det var som Avataren spelade?
Pazo Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Förresten om min Avatar var en grupp, vilken genre skulle ni gissa det var som Avataren spelade? Industrial!
Fidden Postat 7 januari 2009 Trådstartare Postat 7 januari 2009 är du klar med universitetet nu? typ... fast jag tror inte jag tar ut nån examen nu ändå, man kanske ångrar sig och vill läsa upp till en master.
Fidden Postat 7 januari 2009 Trådstartare Postat 7 januari 2009 fan vad otippat att ingen har snackat scrubs idag.
Overkill Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 fan vad otippat att ingen har snackat scrubs idag. shhhh! inte sett än
drloop (oregistrerad) Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Förresten om min Avatar var en grupp, vilken genre skulle ni gissa det var som Avataren spelade? Industrial! Pålitlig kille... Pazo... hähä!
Overkill Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Första avsnittet på den nya säsongen sändes igår kväll amerikansk tid.
Pazo Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Förresten om min Avatar var en grupp, vilken genre skulle ni gissa det var som Avataren spelade? Industrial! 🙂 Pålitlig kille... Pazo... hähä! Klart jag är! 😄
Pazo Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 lalala nanana la lal ala Va vare för låt du mixat klart nu loop?
Emulator Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 tjohopp 😄 fan pazo. vad tror du om detta lilla moby-liknande tjafset? Borde va mer skitigt och mixa ner gitarrer. men kan bli nåt? Hittat samplingar från fängelse i texas 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Neosus Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 Förresten om min Avatar var en grupp, vilken genre skulle ni gissa det var som Avataren spelade? Guldgrävarrock
Pazo Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 tjohopp 🙂 fan pazo. vad tror du om detta lilla moby-liknande tjafset? Borde va mer skitigt och mixa ner gitarrer. men kan bli nåt? Hittat samplingar från fängelse i texas 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag hmmm Nä jag tyckte gitarrerna var bra i mixen! inte skitigare elelr lägre, däremot äre ju trummorna som ligger å mesar långt back i mixen, lite mesig och "odjup" kick också. Annars klart godkänt! 😄
Emulator Postat 7 januari 2009 Postat 7 januari 2009 medhålles. tråkig skitloop från reason off da shelf bara 🙂 då filar vi vidare 😄
Recommended Posts