Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tja!

En slide Àr kanske inte dyr men skulle vara kul att göra en egen av till exempel en flaskhals (sett en sÄdan av mÀrket dunlop om jag inte minns fel). NÄtt förslag? Hur ska man göra? AlltsÄ till exempel vad slipar man glas med? Har du gjort en berÀtta hur och lÀgg upp en bild!

//Tom

Annons
Postat

en slide, att vulva..

😆

nÀmen för tusan.. att slajda med ölflaska Àr ju ett klassiskt partytrick!

vad som helst som Àr nÄgorlunda runt och man gillar Àr ett sliderör!

drloop (oregistrerad)
Postat

KÀnns en aning dumsnÄlt att försöka göra en slide sjÀlv. Dom kostar nÀstan inget och man slipper risken att kapa ett finger, vilket för mig kÀnns ganska vÀrdefullt, fingret alltsÄ.

Postat

SÄgade itu ett kopparrör en gÄng, Àr ju inte riktigt lika halt som glas men funkar.

BÄgfil pÄ glas Àr sjukt svÄrt och det skulle jag inte ge mig pÄ. Mitt tips Àr att en glasskÀrare, dra rÀtt över och sen vÀrma med gasol i ritsen. Men flaskhalsar Àr vÀl ofta för smÄ för fingrar? Nu har jag iofs rÀtt grova labbar, men ÀndÄ.

Postat
SÄgade itu ett kopparrör en gÄng, Àr ju inte riktigt lika halt som glas men funkar.

BÄgfil pÄ glas Àr sjukt svÄrt och det skulle jag inte ge mig pÄ. Mitt tips Àr att en glasskÀrare, dra rÀtt över och sen vÀrma med gasol i ritsen. Men flaskhalsar Àr vÀl ofta för smÄ för fingrar? Nu har jag iofs rÀtt grova labbar, men ÀndÄ.

en polare byggde om en vinare till slide och det blev asgrymt.. riktigt fett och tungt med.. 😄

Postat

en polare byggde om en vinare till slide och det blev asgrymt.. riktigt fett och tungt med.. 🙂

jamen dÄsÄ!

( Förresten, IDF. Jag vill fortfarande att du fixar min bas, men har inte köpt ett case att skicka den i Ă€n. 🙂 )

HÀr hamnade jag efter att ha följt lÀnkarna ovan och blev grymt inspirerad:

http://www.youtube.com/watch?v=AZ9_ktuGWL8...feature=related

Postat

en polare byggde om en vinare till slide och det blev asgrymt.. riktigt fett och tungt med.. 🙂

jamen dÄsÄ!

( Förresten, IDF. Jag vill fortfarande att du fixar min bas, men har inte köpt ett case att skicka den i Ă€n. 🙂 )

aha. det Àr bara att fixa caset

fanva schysst o bli kompad av en 505:a till slide 🙂

sjÀlv droppar jag massa zz top o billy gibbons kör sjukt snygga slidegrejjer

Postat

en polare byggde om en vinare till slide och det blev asgrymt.. riktigt fett och tungt med.. đŸ˜±

jamen dÄsÄ!

aha. det Àr bara att fixa caset

fanva schysst o bli kompad av en 505:a till slide 🙂

sjÀlv droppar jag massa zz top o billy gibbons kör sjukt snygga slidegrejjer

LĂ€nka nĂ„n snygg zz top-slide lĂ„t 🙂

Postat

Har hört att man kan ta en trĂ„d, garn eller liknande indrĂ€nkt med med bensin (ZippotĂ€ndar-brĂ€nsle). Vira runt flaskhalsen dĂ€r man vill att den skall gĂ„ av. Futta eld pĂ„ garnet sĂ„ spricker den dĂ€r. Jag har dock ej testat sjĂ€lv, men hört frĂ„n en kund att det fungerade fint. 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.