Jump to content
Annons

Tunerec


Hellpig

Recommended Posts

Annons

Var in på deras hemmasida och kollade. Det ser helt lovande ut men det känns som att Spotify ändå har ett litet försprång. Så mycket snabbare kan det inte bli, det som vore bättre är väl att det är gratis, sedan är nog kvaliten den samma antar jag.

Testade det lite nu men det var inte något jag själv skulle använda. Det är i din browser och det gör det jobbigt helt plötsligt. Spotify är ju ett program. Sedan gillade jag inte hur det såg ut faktiskt. För mycket listor pilar o grejer. Spotify klart lättare tycker jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, sen så spelar den väl in musiken från radio?

Tunerec har ju funnits länge. Jag kommer ihåg att en kompis bad mig testa för ett tag sen. Men jag gillade det inte då, och bör inte gilla det nu heller 🙂

BRA dock att de har slutit avtal med Stim. Tummen upp för det! Förrut var det en "dela-med-sig-för-att-vi-kan" site!

/Pär

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker Tunerec är jättebra!

Verkar som att vissa av er ej förstått hur tjänsten fungerar. Den spelar in från webb radiostationer runt om i världen och därför har man inte så mycket musik vid första inloggningen. Redan efter någon dag kommer ni upptäcka att nästan all musik finns där och ju längre man haft kontot desto mer av musiken får man. Skillnaden är dessutom att man faktiskt själv äger musiken vilket är en stor fördel mot tjänster såsom spotify där du hyr musiken (om du ej har gratis konto). Att den är nätbaserad tycker jag är en fördel eftersom jag kan använda den från jobbet också, vilket ej går med spotify då vi inte får installera program på kontoret där jag jobbar, men men program eller webbaserad, smaken är som baken!

Hur som helst så är det en jäkligt bra tjänst och som jag tror kommer bli ganska stor snabbt, alla mina kompisar har redan konto och vi delar med oss av låtlistor och annat vilket fungerar riktigt bra.

/K

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...