Altzi Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 Hej! Har varit medlem här i snart 5år, dock så har jag inte varit så aktiv här de senaste åren varför jag nu gör en "ompresentation" och hoppas att jag hinner vara mer aktiv här framöver! /Rick www.rickaltzi.com
Skogholm Posted December 12, 2008 Posted December 12, 2008 (edited) Välkommen igen 😉 Edited December 12, 2008 by Skogholm
Vallhagen Posted December 13, 2008 Posted December 13, 2008 (edited) Hallå "igen" mr Altzi 🙂 Sist jag hörde nåt om dig så var du engagerad i nåt tyskt metallband? Stämmer det, och i så fall, gäller det fortfarande? tjing /Bengan Edit: Hehe, sen vet du att GAMLA SYNDER lever för evigt 🙂 Edited December 13, 2008 by Vallhagen
Altzi Posted December 13, 2008 Author Posted December 13, 2008 Hallå "igen" mr Altzi 😐 Sist jag hörde nåt om dig så var du engagerad i nåt tyskt metallband? Stämmer det, och i så fall, gäller det fortfarande? tjing /Bengan Edit: Hehe, sen vet du att GAMLA SYNDER lever för evigt 😎 Hahaa, det borde vara förbjudet att länka till så gamla synder 😄 . Jo det stämmer jag sjunger i ett band som heter At Vance från tyskland, och ett finskt band (!!!!) som heter Thunderstone, så det rullar på. Kul att vara tillbaka här, har lite att läsa ikapp så det lär bli några sena nätter framför burken! /R
Recommended Posts