Jump to content
Annons

Snälla hjälp, har inte hittat ngn svar här,


Mr163

Recommended Posts

Annons
DieHard (oregistrerad)

Vet inte om det är just den JJLabsmicken, men studio har haft recension på en för länge sen. Minussidan var att den lät kall om jag inte minns helt fel. Men kolla på studios hemsida och sök där på JJLab.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till rap behöver du väl inte tänka lika som om du ska spela in nån som sjunger vackra melodier eller kanske opera.

Kör ditt eget race med ditt eget sound. Ju mer annorlunda ju bättre kanske. Ös på bara om du själv trivs med micken. Jag tror den funkar hur bra som helst. Det är dig själv det hänger på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till rap behöver du väl inte tänka lika som om du ska spela in nån som sjunger vackra melodier eller kanske opera.

Kör ditt eget race med ditt eget sound. Ju mer annorlunda ju bättre kanske. Ös på bara om du själv trivs med micken. Jag tror den funkar hur bra som helst. Det är dig själv det hänger på.

Okej, tack för din hjälp. nu har jag bestämt mig att köpa en Studio Projects B1 och en CME Matrix K Firewire ljudkort. Skulle de passa bra ihop? Tack för hjälpen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till rap behöver du väl inte tänka lika som om du ska spela in nån som sjunger vackra melodier eller kanske opera.

Kör ditt eget race med ditt eget sound. Ju mer annorlunda ju bättre kanske. Ös på bara om du själv trivs med micken. Jag tror den funkar hur bra som helst. Det är dig själv det hänger på.

Okej, tack för din hjälp. nu har jag bestämt mig att köpa en Studio Projects B1 och en CME Matrix K Firewire ljudkort. Skulle de passa bra ihop? Tack för hjälpen.

Jag tror det skulle funka bra ihop speciellt om du dricker 1 1/2 liter cola innan, eller ett sexpack folköl. Raparna blir oftast längre då. 😛

NU till förklaring av mitt inlägg: Det ska ses med humor/ironi/självinsikt och sarkasm, de som inte kan förstå det får fortsätta sova. Jag själv har svårt att sova och vaknar mitt i natten för att göra onödiga inlägg här på studio forum. Det finns få personer här som har träffat mig IRL. Därav så fattar ni inte textskriven ironi. Ja en del kanske månne. Skriver detta istället för smilys som vissa har svårt att förstå.

Som seriöst svar på frågan: JA!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...