Jump to content
Annons

Vem är jag!


Vem

Recommended Posts

Hej! ska just börja bygga min studio. Har köpt huset och kommer behöva lite hjälp med att bygga live och kontroll rumen. Vet att det finns bra trådar om detta redan så det blir nog hundra liter kaffe framför datorn de kommande veckorna. 🙂 Kommer nog att behöva en hel del info om olika hård och mjukvaror med. Har hunnit skaffa mig de instrument jag kommer att behöva redan. Gitarr är mitt huvud instrument. Men jag vill lära mig spela trummor, piano/keys och bas med. Att lära mig sjunga bättre är ett stort måste just nu...

Jag brukar oftast spela den musik som jag råkar hitta på just när jag spelar. Men det första soloprojektet kommer att vara ett par singer/songwrighter prylar med mindre och pretto texter. "Oh Lord" och "Gitty up" kommer att finnas lite här och där...

Men jag gillar egentligen all musik. Finns inga dåliga genrer men det finns många artister/grupper jag inte gillar.

Redigerat av Vem
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

välkommen hit "Vem", och vem är nog du skulle jag tippa på. eller? 🙂

du hittar nog din information här ska du se 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj tack!

Jo...

Vem det är jag det, vem annars?

Det skulle ju kunna vara någon annan pårökt snubbe 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja och välkommen, glöm inte att posta bilder på studion då. 😉 Och jösses va jobbigt nickname. Kommer bli många missförstånd likt:

-Vem har sagt det?

-Vem har sagt det!!

-ja, jag frågade ju det!

-Ja, men vem har sagt det!

-Men för bövelen svara då!

😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

välkommen, vad ska du spela för musik i din studio? alltid kul om det dycker upp några likasinnade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja och välkommen, glöm inte att posta bilder på studion då. 😄 Och jösses va jobbigt nickname. Kommer bli många missförstånd likt:

-Vem har sagt det?

-Vem har sagt det!!

-ja, jag frågade ju det!

-Ja, men vem har sagt det!

-Men för bövelen svara då!

😆

Väldigt sant, jag längtar efter en sån situation redan nu! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

OJ OJ OJ! sry alla som hade skrivit välkommen innan Vallhagen med! Missade det. Men vem kan se alt? Inte Vem iallafall!

Jag brukar oftast spela den musik som jag råkar hitta på just när jag spelar. Men det första soloprojektet kommer att vara ett par singer/songwrighter prylar med mindre och pretto texter. "Oh Lord" och "Gitty up" kommer att finnas lite här och där...

Men jag gillar egentligen all musik. Finns inga dåliga genrer men det finns många artister/grupper jag inte gillar.

Just nu så är det Uriah heep och faktiskt Sweet (ja jag vet dynga, men bra sådan 🙂 ) som spelas på min stereo mest. Uriah heep för att de är bra och Sweet för att de är så lättlyssnade och lite roliga.

Link to comment
Dela på andra sajter

OJ OJ OJ! sry alla som hade skrivit välkommen innan Vallhagen med! Missade det. Men vem kan se alt? Inte Vem iallafall!

Jag brukar oftast spela den musik som jag råkar hitta på just när jag spelar. Men det första soloprojektet kommer att vara ett par singer/songwrighter prylar med mindre och pretto texter. "Oh Lord" och "Gitty up" kommer att finnas lite här och där...

Men jag gillar egentligen all musik. Finns inga dåliga genrer men det finns många artister/grupper jag inte gillar.

Just nu så är det Uriah heep och faktiskt Sweet (ja jag vet dynga, men bra sådan 🙂 ) som spelas på min stereo mest. Uriah heep för att de är bra och Sweet för att de är så lättlyssnade och lite roliga.

Uriah Heep är Sweeet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Värst vad jag skriver i denna tråden.

Inte mer än mig du! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem partar ni med. Så vem säger hej och tack för alla välkomnanden!

(haha känns konstigt att skriva Vem och inte ha med ett frågetecken i meningen. Vad far det för pucko som valde mitt namn.? 😛 )

EDIT: Stava sig lite

Redigerat av Vem
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem partar ni med. Så vem säger hej och tack för alla välkomnanden!

(haha känns konstigt att skriva Vem och inte ha med ett frågetecken i meningen. Vad far det för pucko som valde mitt namn.? 😄 )

EDIT: Stava sig lite

Jaaa... Vem var det!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem var idioten som startade den här tråden.

Vem..... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, nu måste ALLA lägga av att skriva här azz!

HAHA, även hur underhållande det än må vara ☺️

Men vem vet.

Vem lär ju skriva vidare?

(kan inte låta bli)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...