Jump to content
Annons

omnisphere power synten vilket betyg fick den


kvd669o

Recommended Posts

Annons
som sagt nån som vet detta + hur omnisphere står sig i jämförelse med East and west paket " GOLD COMPLETE" för att ta en av deras produkter? 😉

Ljudkvalitet 5

Stabilitet 4

Funktioner 5

Användarvänlighet 5

Prisvärdhet 5

Slutbetyg 95%

Nackdelar: Kräver mycket av din dator.

Studio nämnde också att en stor del av synten bygger på tidigare Atmosphere. Jämförelser med andra produkter nämndes inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

som sagt nån som vet detta + hur omnisphere står sig i jämförelse med East and west paket " GOLD COMPLETE" för att ta en av deras produkter? 😉

Ljudkvalitet 5

Stabilitet 4

Funktioner 5

Användarvänlighet 5

Prisvärdhet 5

Slutbetyg 95%

Nackdelar: Kräver mycket av din dator.

Studio nämnde också att en stor del av synten bygger på tidigare Atmosphere. Jämförelser med andra produkter nämndes inte.

Tack så mycket för det svaret 😆

Jag testade denna synt i en musik affär i stockholm och märkte att den sög ordentligt med kraft från cpu.

ungefär som east and west platinum gör där man enligt hörsägen måste använda fler datorer för att få det att flyta på bra.

Jag har en stark dator men inte för platinum så jag tog gold istället + sen föredrar ju jag riktiga instrument namn istället för patchar 😆

Antar att om man vill gör david foster produktioner så är east west bättre och om man vill göra synt musik och experimentell musik så blir det omnisphere 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...