Anjou Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 🙂 Haha, nästan så man får lite sympati för henne.....(nästan)
Umemagnus Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 🙂 :) 😆 NU kan jag gå å sova med ett skratt!!! haha. Underbart!!!
Stonerbox Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Ah, måste vara en mycket underhållande människa att ha i sin vardag! 😲
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 Ah, måste vara en mycket underhållande människa att ha i sin vardag! 😲 Jo man måste nog hela tiden vara "den med hjärna" för att få vardagen att funka. 🙂
Analogfreak (oregistrerad) Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 🙂 :) 😄NU kan jag gå å sova med ett skratt!!! haha. Underbart!!! Det är roligt när man får glädja någon. 😲
KillwithSkill Postat 14 september 2008 Postat 14 september 2008 🙂 :) 😄NU kan jag gå å sova med ett skratt!!! haha. Underbart!!! Det är roligt när man får glädja någon. 😲 Mmm visst! https://www.studio.se/index.php?showtopic...aded&start=
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.