Jump to content
Annons

Trummljud i FL


astaroth

Recommended Posts

Jo, jag sitter och kollar igenom mitt FL nu, men det som retar mig är att det bara finns 2 st. cymbaler med.. (2st crashar) men jag vill ju självklart ha lite mer cymbaler. t.ex splash, china, ride osv. Finns det att hämta gratis någonstans?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jo, jag sitter och kollar igenom mitt FL nu, men det som retar mig är att det bara finns 2 st. cymbaler med.. (2st crashar) men jag vill ju självklart ha lite mer cymbaler. t.ex splash, china, ride osv. Finns det att hämta gratis någonstans?

JAPP

Det finns gott om det.

Prova www.google.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag sitter och kollar igenom mitt FL nu, men det som retar mig är att det bara finns 2 st. cymbaler med.. (2st crashar) men jag vill ju självklart ha lite mer cymbaler. t.ex splash, china, ride osv. Finns det att hämta gratis någonstans?

JAPP

Det finns gott om det.

Prova www.google.se

Jagar posts som vanligt ser jag, lägg ner dina meningslösa inlägg..

OnT: Bli medlem på www.warbeats.com, där finns samples som du kan ladda ner gratis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag sitter och kollar igenom mitt FL nu, men det som retar mig är att det bara finns 2 st. cymbaler med.. (2st crashar) men jag vill ju självklart ha lite mer cymbaler. t.ex splash, china, ride osv. Finns det att hämta gratis någonstans?

JAPP

Det finns gott om det.

Prova www.google.se

Jagar posts som vanligt ser jag, lägg ner dina meningslösa inlägg..

OnT: Bli medlem på www.warbeats.com, där finns samples som du kan ladda ner gratis.

Tack :rolleyes: skall se vad jag hittar

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är därför FL är så sjukt irriterande, för att man måste leta reda på massa samples och pluggar hela tiden. har på senare tiden gått över till reason där allt i princip finns. känns så oerhört mkt skönare 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är därför FL är så sjukt irriterande, för att man måste leta reda på massa samples och pluggar hela tiden. har på senare tiden gått över till reason där allt i princip finns. känns så oerhört mkt skönare 🙂

Ärsh, under min reason period så använde jag ändå samma samplingar som jag använde i FL studio. Tycker inte att dom i reason håller högsta kvalité. Sen så finns det ju en massa refills, men det är precis samma som o leta reda på bra pluggar enligt min mening.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, jag sitter och kollar igenom mitt FL nu, men det som retar mig är att det bara finns 2 st. cymbaler med.. (2st crashar) men jag vill ju självklart ha lite mer cymbaler. t.ex splash, china, ride osv. Finns det att hämta gratis någonstans?

JAPP

Det finns gott om det.

Prova www.google.se

Jagar posts som vanligt ser jag, lägg ner dina meningslösa inlägg..

OnT: Bli medlem på www.warbeats.com, där finns samples som du kan ladda ner gratis.

Meningslöst tycker jag inte.

Förklarade ju att det finns gott om det, och nästan överallt på nätet.

Men annars kan man ju söka i det här forumet då det har angivits en hel del frågor kring vart man hittar bra samples.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har registrerat mig på www.warbeats.com men jag får inget mail med min "Verification Code" har försökt med flera olika mailadresser (mina) men jag får inget mail skickat till mig ☺️ någon som vet vad det kan bero på? (Ja, jag har skrivit rätt mailadress)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...