Jump to content
Annons

Nu var det väl på tiden


Uozon

Recommended Posts

Hejsan på era alla glada människor.

Jag har ju varit här ett tag men denna sektion med att presentera sig har jag missat.

Jag är arton år gammal och går media på gymnasiet i Sveriges fjärde största stad på Sveriges största friskolekedja.Jag har många intressen som jag kanske inte visar så mycket men man kan anna.

Jag gillar att vara lite annorlunda och kreativ i bild, ljud och rörlig bild. Den sist nämnda kategorin har det inte hänt så mycket i. Jag gillar även filosofi, poesi, minimalism, surrelism om jag själv skapar surrealism. När det kommer till att tro på saker så blandar jag lite olika ideér från olika religioner, just ny har det blivit mycket från Zen.

När jag skapar musik så gör jag främst ambient, new age, world, ambient house och dylikt. Jag lyssnar mycket på musik och detta är vad jag gillar. Som ni ser är det mycket Eurodance, trance, rave m.m i på listan som jag gillar. Har försökt göra så musik men det vill sig inte.

Favorit ljudet är Pad/strings.

Redigerat av Uozon
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...