Jump to content
Annons

Sångare sökes till pop/metal projekt


devilant

Recommended Posts

Som sagt. Jag har ett pop/metal projekt som jag har svårt att finna en sångare till.

Är det någon på detta forum som kan tänkas vara intresserad av denna musikstil och har en skrikig röst med bra mycket tryck i?

Då vill jag gärna att du hör av dig till mig så snart som möjligt. Ett par låtar finns att lyssna på via www.myspace.com/adreamofadeadsun.

Om du har tillgång till en studio/hemmastudio vore det grymt bra, då du kan spela in på din hemmaplan.

Vi hörs!

/Ante

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Som sagt. Jag har ett pop/metal projekt som jag har svårt att finna en sångare till.

Är det någon på detta forum som kan tänkas vara intresserad av denna musikstil och har en skrikig röst med bra mycket tryck i?

Då vill jag gärna att du hör av dig till mig så snart som möjligt. Ett par låtar finns att lyssna på via www.myspace.com/adreamofadeadsun.

Om du har tillgång till en studio/hemmastudio vore det grymt bra, då du kan spela in på din hemmaplan.

Vi hörs!

/Ante

har pm'at 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 9 månader senare...
Skriv till min mail om det finns intresse av att skrika/sjunga cleant

meshuggah13@hotmail.com

F@IL skribenten/trådskaparen skrev ju det här 2008 så nog lite sent ute nu 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena, lyssnade lite på er myspace och jag måste säga att det låter riktigt riktigt bra musikmässigt. Ni har riktig kompetens. 😄

Sångaren på "endless suffering"/"erased" growlar lite för mycket för min personliga smak och jag tror ni skulle lyckas bättre/musiken skulle bli bättre med något renare sång.

Jag tänker på något i stil med "dead by april"?

Kanske är det inte det ni söker, men vill ni ha någon som söker ett band inspirerat av dead by april, linkin park med flera så kanske jag kan vara den ni söker?

Kanske inte har den allra renaste sångrösten men kan ändå sjunga om man har rätt låt och toner om ni är med vad jag menar...

Sthlm, 28, många års erfarenhet inom musik men främst inom elektronika. Har tidigare sjungit/rapapt i eurotechnogrupp på 90-talet.

Keep in touch :rolleyes:

e-mail: rubbestad@hotmail.com

min hemsida för elektronikaprojketet Aladdin: www.djaladdin.se / www.myspace.com/aladdintrance

// Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...