Jump to content
Annons

Enkelt program för transponering?


suprapappa

Recommended Posts

Hallå!

Jag söker ett program där jag kan klistra in en text och skriva in ackord på valfria ställen och sedan automatiskt transponera om låten till valfri tonart....

Jag har testat ngt enkelt dylikt men det klarade inte färgningar och inte ackord som har en annan baston (t.ex. am/E)

Ngn som har en aning?

tack

petri

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hallå!

Jag söker ett program där jag kan klistra in en text och skriva in ackord på valfria ställen och sedan automatiskt transponera om låten till valfri tonart....

Jag har testat ngt enkelt dylikt men det klarade inte färgningar och inte ackord som har en annan baston (t.ex. am/E)

Ngn som har en aning?

tack

petri

Jag har för mig att Band-in-a-box har någon sådan funkton, var dock länge sedan jag prövade det. annars finns ju som nämnt sibelius.

Link to comment
Dela på andra sajter

haha! att det funnits så länge och det är fortfarande så extremt fult? bedrövliga programerare! 😆

Du kan ju inte klandra en programmerare för att ett program är fult! 😛 Det är ju som att klandra en möbelmontör om möbelns färg är ful.

Link to comment
Dela på andra sajter

haha! att det funnits så länge och det är fortfarande så extremt fult? bedrövliga programerare! 🙂

Du kan ju inte klandra en programmerare för att ett program är fult! 😄 Det är ju som att klandra en möbelmontör om möbelns färg är ful.

Tror knappast de har anlitat en grafiker för jobbet - designen att dömma. så vem ska jag annars skylla på? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

haha! att det funnits så länge och det är fortfarande så extremt fult? bedrövliga programerare! 🙂

Du kan ju inte klandra en programmerare för att ett program är fult! 🙂 Det är ju som att klandra en möbelmontör om möbelns färg är ful.

Tror knappast de har anlitat en grafiker för jobbet - designen att dömma. så vem ska jag annars skylla på? 😄

Att interfacet tycks vara en kvarleva från DOS-tiden kan man nog skylla på programerarna.

Åke

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...