thrinithan (oregistrerad) Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 Rubriken sĂ€ger allt. Kontakten vĂ€grar att lossna frĂ„n mina K240 Studio hörlurar. Eftersom jag aldrig har tagit lös kabeln tidigare vet jag inte hur lĂ„ngt in det ska gĂ„ att trycka "lĂ„s dutten" men det kĂ€nns nĂ€stan som att det Ă€r den som Ă€r problemet. Vad göra? Min garanti tid har gĂ„tt ut. đ
Gilbert Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 SÄ lÀnge du inte "drar" i kabeln utan i kontakten sÄ kan du nog ta i lite...
thrinithan (oregistrerad) Postat 5 augusti 2008 Postat 5 augusti 2008 Jag har till och med testat att nypa lĂ„sningen med tĂ„ng och dra samtidigt. đ Testade nyss igen och jag drog för kung och fosterland men det hĂ€nder inget! Har testa lirka den lite men dĂ„ börjar det knastra orovĂ€ckande i plasten sĂ„ det vill jag helst inte göra igen đ
Hemmpe Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 (redigerat) đ Redigerat 6 augusti 2008 av Hemmpe
thrinithan (oregistrerad) Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 har du testat att skruva? funkar ej. Tror nog inte att det Àr en skruvannordning eftersom den har en lÄsmekanism. Det brukar liksom inte vara bÄde och.
ThomasJ Postat 6 augusti 2008 Postat 6 augusti 2008 Det skall gÄ lÀtt att fÄ loss den. Kolla med butiken dÀr du köpt dem.
oceanic Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 har du testat att skruva? funkar ej. Tror nog inte att det Àr en skruvannordning eftersom den har en lÄsmekanism. Det brukar liksom inte vara bÄde och. Jag har ett par sÄna lurar och det ska bara vara att trycka in lÄsknappen och dra rakt ut... Man kan fÄ pressa in knappen rÀtt hÄrt och rucka lite (försiktigt) pÄ kontakten samtidigt. Den sitter med tre stift rakt in. Knappen pressar in en lÄsfjÀder av metall. Hoppas det hjÀlper...
thrinithan (oregistrerad) Postat 11 augusti 2008 Postat 11 augusti 2008 har du testat att skruva? funkar ej. Tror nog inte att det Àr en skruvannordning eftersom den har en lÄsmekanism. Det brukar liksom inte vara bÄde och. Jag har ett par sÄna lurar och det ska bara vara att trycka in lÄsknappen och dra rakt ut... Man kan fÄ pressa in knappen rÀtt hÄrt och rucka lite (försiktigt) pÄ kontakten samtidigt. Den sitter med tre stift rakt in. Knappen pressar in en lÄsfjÀder av metall. Hoppas det hjÀlper... det var som jag misstÀnkte. Jag fÄr testa att trycka Ànnu hÄrdare men jag misstÀnker att lÄsnknappen Àr trasig pÄ nÄtt vis.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.