Jump to content
Annons

Nya Ultrasone Proline lurarna


clabbe

Recommended Posts

Annons

Jag säljer ut de gamla modellerna billigt (det lilla som finns kvar på mitt lager...), men har lagt beställning på de mest intressanta av de nya modellerna. Listpriserna på de nya är upplagda på min hemsida (lyssning/hörlurar).

Distributören har dessvärre semesterstängt nu under juli, så jag (och andra som säljer dem) kommer inte att få leverans förrän de sätter igång igen och har hunnit hantera alla order som har ramlat in under semestern...

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

thrinithan (oregistrerad)

Vad säger Claes om de nya Ultrasone lurarna då? Vad är det som skiljer de nya och de gamla modellerna åt? Har det blivit en förbättring eller försämring? osv osv

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad säger Claes om de nya Ultrasone lurarna då? Vad är det som skiljer de nya och de gamla modellerna åt? Har det blivit en förbättring eller försämring? osv osv

Pro-serien motsvarar den gamla Proline. Eftersom ljudkaraktären är samma, så har de behållit sina modellnummer och alltså bara fått en ny design - och blivit försedda med ett case i stället för en tygpåse att förvara dem i. Har man redan ett par Proline2500, så finns det alltså ingen anledning att köpa den nya Pro2500 - om inte de gamla lurarna är så mycket använda att de börjar gå sönder eller något...

HFI-serien har däremot förbättrats ljudmässigt - och har därför också försetts med nya modellnummer. Bl a har HFI780 imponerat på många och bl a jämförts med den ultradyra 😄 Edition7 (som nu har ersatts av Edition9, som fortfarande är ultradyr...).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säljer ut de gamla modellerna billigt (det lilla som finns kvar på mitt lager...), men har lagt beställning på de mest intressanta av de nya modellerna. Listpriserna på de nya är upplagda på min hemsida (lyssning/hörlurar).

Distributören har dessvärre semesterstängt nu under juli, så jag (och andra som säljer dem) kommer inte att få leverans förrän de sätter igång igen och har hunnit hantera alla order som har ramlat in under semestern...

Och hur mycket är billigt ? =O PMA mig för lite prisinfo 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säljer ut de gamla modellerna billigt (det lilla som finns kvar på mitt lager...), men har lagt beställning på de mest intressanta av de nya modellerna. Listpriserna på de nya är upplagda på min hemsida (lyssning/hörlurar).

Distributören har dessvärre semesterstängt nu under juli, så jag (och andra som säljer dem) kommer inte att få leverans förrän de sätter igång igen och har hunnit hantera alla order som har ramlat in under semestern...

Och hur mycket är billigt ? =O PMA mig för lite prisinfo 😉

Du kan annars gå in på hemsidan och klicka på raden med röd text där det står "lagerrensning"... 🙂

Tyvärr finns det inte så många kvar nu, men ett par modeller finns de i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag säljer ut de gamla modellerna billigt (det lilla som finns kvar på mitt lager...), men har lagt beställning på de mest intressanta av de nya modellerna. Listpriserna på de nya är upplagda på min hemsida (lyssning/hörlurar).

Distributören har dessvärre semesterstängt nu under juli, så jag (och andra som säljer dem) kommer inte att få leverans förrän de sätter igång igen och har hunnit hantera alla order som har ramlat in under semestern...

Och hur mycket är billigt ? =O PMA mig för lite prisinfo 😉

Du kan annars gå in på hemsidan och klicka på raden med röd text där det står "lagerrensning"... 😉

Tyvärr finns det inte så många kvar nu, men ett par modeller finns de i alla fall.

Haha första som kom upp på sidan och det missar man......ujujuj

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...