Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag Àr en hobbymusiker, kille, som fuskar pÄ lite av varje, dvs. sÄng, gitarr, klaviatur, perkussiva instrument och lite strÄk.

Snart Àven bas.

Hoppas kunna finna och hjÀlpa till med svar hÀr pÄ Studio Forum gÀllande alla möjliga spörsmÄl inom inspelning, utgivning och musikinstrument.

Har nog hamnat rÀtt.

Gott gry!

😛

//debatt

Annons
Placid (oregistrerad)
Postat

VĂ€lkommen! 🙂

• 4 veckor senare...
Postat (redigerat)

Ville bara tillÀgga att jag la in info om min hemsida pÄ MySpace i profilen.

Men hur fÄr man till den info:n sÄ att den alltid ligger nedtill i ens inlÀgg?

Jag hittade det sjÀlv nu, redigera signatur handlar det ju om.

😆

//debatt

Redigerat av debatt
friend (oregistrerad)
Postat

Hej och vĂ€lkommen till forumet. 😆

Postat

Jag mÄste sÀga att du Àr lÀskigt lik en tidigare forumdeltagare vid namn "musik". Liknande skriftsprÄk, spelar mÄnga instrument, bor i gbg, enordigt nickname, skriver ut sina nattliga köplustar och funderingar etc.

En tvillingbror mĂ„nne? 🙂

VĂ€lkommen hursomhelst!

Postat

vÀlkommen, vad spelar och gillar du för musik? det Àr alltid kul att veta lite mer... :rolleyes:

• 1 mĂ„nad senare...
Postat

Nu har det gĂ„tt nĂ„gra mĂ„nader och det Ă€r skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! 😳

Postat
Nu har det gĂ„tt nĂ„gra mĂ„nader och det Ă€r skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! 😳

Skönt att jag fick mina misstankar bekrĂ€ftade med 😆

Postat
Nu har det gĂ„tt nĂ„gra mĂ„nader och det Ă€r skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! 🙂

Om det nu skulle vara Debatt som Ă€r tidigare Musik sĂ„ Ă€r det vĂ€l inte helt schysst att avslöja detta? Hade han velat att det skulle komma fram hade han vĂ€l sagt det sjĂ€lv? 😑

Hur som helst, vĂ€lkommen Debatt! 🙂 Tycker du verkar vara en trevlig prick.

Mvh

Memphis

Postat
Om det nu skulle vara Debatt som Àr tidigare Musik sÄ Àr det vÀl inte helt schysst att avslöja detta?

Varför inte det? Vilken skada skulle det göra nÄgon?

Postat
Om det nu skulle vara Debatt som Àr tidigare Musik sÄ Àr det vÀl inte helt schysst att avslöja detta?

Honom kanske?

Postat (redigerat)

Det skulle inte skada nĂ„gon/nĂ„got förutom han och hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behĂ„lla. 🙂 Men nu vet vi inte hur det Ă€r och jag tycker vi lĂ€mnar det sĂ„. Tycker vi fortsĂ€tter med vĂ€lkomnandet:

VĂ€lkommen Debatt! 🙂

/M

Redigerat av Memphis
Postat
Det skulle inte skada nÄgon/nÄgot förutom hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behÄlla. Men nu vet vi inte hur det Àr och jag tycker vi lÀmnar det sÄ.

Hans anonymitet Àr vÀl fortfarande intakt?

Tycker isĂ„fall det Ă€r vĂ€rre att lĂ„tsas vara en ny medlem 🙂

Postat
Det skulle inte skada nÄgon/nÄgot förutom hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behÄlla. Men nu vet vi inte hur det Àr och jag tycker vi lÀmnar det sÄ.

Med anonymitet menade jag inte som person IRL utan som en tidigare medlem. Tycker vi slÀpper detta med hÀnsyn till trÄdskaparen.

Mvh

Memphis

Postat

Med anonymitet menade jag inte som person IRL utan som en tidigare medlem. Tycker vi slÀpper detta med hÀnsyn till trÄdskaparen.

Mvh

Memphis

Det beror ju iof pĂ„ om han vill att vi ska slĂ€ppa det eller inte. Har ju inte precis fĂ„tt nĂ„gon respons 🙂

Postat (redigerat)

Sign. debatt har sjÀlv redan antytt/bekrÀftat/gett sken av att han Àr samma person som "musik"...

Edit: Selftavning.

Redigerat av Valle
Postat
Det beror ju iof pĂ„ om han vill att vi ska slĂ€ppa det eller inte. Har ju inte precis fĂ„tt nĂ„gon respons đŸ€Ș

Nej, men eftersom han inte sade nÄgot i sin presentation om att han var Musik sÄ kan tycker jag man kunde anta att han inte ville fÄ det allmÀnt kÀnt.

Sign. debatt har sjÀlv redan antytt/bekrÀftat/gett sken av att han Àr samma person som "musik"...

Har inte sĂ€tt att han sagt detta nĂ„nstans, men dĂ„ var ju detta löst. 😉😳 SkĂ„l!

/M

Postat
Det beror ju iof pĂ„ om han vill att vi ska slĂ€ppa det eller inte. Har ju inte precis fĂ„tt nĂ„gon respons 😆

Nej, men eftersom han inte sade nÄgot i sin presentation om att han var Musik sÄ kan tycker jag man kunde anta att han inte ville fÄ det allmÀnt kÀnt.

Har inte sĂ€tt att han sagt detta nĂ„nstans, men dĂ„ var ju detta löst. 🙂â˜ș SkĂ„l!

/M

Schkall 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.