debatt Postat 17 juli 2008 Postat 17 juli 2008 Hej! Jag Ă€r en hobbymusiker, kille, som fuskar pĂ„ lite av varje, dvs. sĂ„ng, gitarr, klaviatur, perkussiva instrument och lite strĂ„k. Snart Ă€ven bas. Hoppas kunna finna och hjĂ€lpa till med svar hĂ€r pĂ„ Studio Forum gĂ€llande alla möjliga spörsmĂ„l inom inspelning, utgivning och musikinstrument. Har nog hamnat rĂ€tt. Gott gry! đ //debatt
debatt Postat 16 augusti 2008 TrĂ„dstartare Postat 16 augusti 2008 (redigerat) Ville bara tillĂ€gga att jag la in info om min hemsida pĂ„ MySpace i profilen. Men hur fĂ„r man till den info:n sĂ„ att den alltid ligger nedtill i ens inlĂ€gg? Jag hittade det sjĂ€lv nu, redigera signatur handlar det ju om. đ //debatt Redigerat 16 augusti 2008 av debatt
friend (oregistrerad) Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 Hej och vĂ€lkommen till forumet. đ
rainydays Postat 16 augusti 2008 Postat 16 augusti 2008 Jag mĂ„ste sĂ€ga att du Ă€r lĂ€skigt lik en tidigare forumdeltagare vid namn "musik". Liknande skriftsprĂ„k, spelar mĂ„nga instrument, bor i gbg, enordigt nickname, skriver ut sina nattliga köplustar och funderingar etc. En tvillingbror mĂ„nne? đ VĂ€lkommen hursomhelst!
sixties Postat 17 augusti 2008 Postat 17 augusti 2008 vÀlkommen, vad spelar och gillar du för musik? det Àr alltid kul att veta lite mer...
Linus Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Nu har det gĂ„tt nĂ„gra mĂ„nader och det Ă€r skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! đł
rainydays Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 Nu har det gĂ„tt nĂ„gra mĂ„nader och det Ă€r skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! đł Skönt att jag fick mina misstankar bekrĂ€ftade med đ
Memphis Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Nu har det gĂ„tt nĂ„gra mĂ„nader och det Ă€r skönt att du verkar vara tillbaka för gott, musik! đ Om det nu skulle vara Debatt som Ă€r tidigare Musik sĂ„ Ă€r det vĂ€l inte helt schysst att avslöja detta? Hade han velat att det skulle komma fram hade han vĂ€l sagt det sjĂ€lv? đ Hur som helst, vĂ€lkommen Debatt! đ Tycker du verkar vara en trevlig prick. Mvh Memphis
Valle Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Om det nu skulle vara Debatt som Àr tidigare Musik sÄ Àr det vÀl inte helt schysst att avslöja detta? Varför inte det? Vilken skada skulle det göra nÄgon?
tAUG Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Om det nu skulle vara Debatt som Àr tidigare Musik sÄ Àr det vÀl inte helt schysst att avslöja detta? Varför inte det? Vilken skada skulle det göra nÄgon? Honom kanske?
Memphis Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 (redigerat) Om det nu skulle vara Debatt som Ă€r tidigare Musik sĂ„ Ă€r det vĂ€l inte helt schysst att avslöja detta? Varför inte det? Vilken skada skulle det göra nĂ„gon? Det skulle inte skada nĂ„gon/nĂ„got förutom han och hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behĂ„lla. đ Men nu vet vi inte hur det Ă€r och jag tycker vi lĂ€mnar det sĂ„. Tycker vi fortsĂ€tter med vĂ€lkomnandet: VĂ€lkommen Debatt! đ /M Redigerat 6 oktober 2008 av Memphis
rainydays Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Det skulle inte skada nĂ„gon/nĂ„got förutom hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behĂ„lla. Men nu vet vi inte hur det Ă€r och jag tycker vi lĂ€mnar det sĂ„. Hans anonymitet Ă€r vĂ€l fortfarande intakt? Tycker isĂ„fall det Ă€r vĂ€rre att lĂ„tsas vara en ny medlem đ
Memphis Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Det skulle inte skada nĂ„gon/nĂ„got förutom hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behĂ„lla. Men nu vet vi inte hur det Ă€r och jag tycker vi lĂ€mnar det sĂ„. Hans anonymitet Ă€r vĂ€l fortfarande intakt? Tycker isĂ„fall det Ă€r vĂ€rre att lĂ„tsas vara en ny medlem đ Med anonymitet menade jag inte som person IRL utan som en tidigare medlem. Tycker vi slĂ€pper detta med hĂ€nsyn till trĂ„dskaparen. Mvh Memphis
tAUG Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Det skulle inte skada nĂ„gon/nĂ„got förutom hans anonymitet vilket han antagligen skulle vilja behĂ„lla. Men nu vet vi inte hur det Ă€r och jag tycker vi lĂ€mnar det sĂ„. Hans anonymitet Ă€r vĂ€l fortfarande intakt? Tycker isĂ„fall det Ă€r vĂ€rre att lĂ„tsas vara en ny medlem đ Med anonymitet menade jag inte som person IRL utan som en tidigare medlem. Tycker vi slĂ€pper detta med hĂ€nsyn till trĂ„dskaparen. Mvh Memphis Det beror ju iof pĂ„ om han vill att vi ska slĂ€ppa det eller inte. Har ju inte precis fĂ„tt nĂ„gon respons đ
Valle Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 (redigerat) Sign. debatt har sjÀlv redan antytt/bekrÀftat/gett sken av att han Àr samma person som "musik"... Edit: Selftavning. Redigerat 6 oktober 2008 av Valle
Memphis Postat 6 oktober 2008 Postat 6 oktober 2008 Det beror ju iof pĂ„ om han vill att vi ska slĂ€ppa det eller inte. Har ju inte precis fĂ„tt nĂ„gon respons đ€Ș Nej, men eftersom han inte sade nĂ„got i sin presentation om att han var Musik sĂ„ kan tycker jag man kunde anta att han inte ville fĂ„ det allmĂ€nt kĂ€nt. Sign. debatt har sjĂ€lv redan antytt/bekrĂ€ftat/gett sken av att han Ă€r samma person som "musik"... Edit: Selftavning. Har inte sĂ€tt att han sagt detta nĂ„nstans, men dĂ„ var ju detta löst. đđł SkĂ„l! /M
tAUG Postat 7 oktober 2008 Postat 7 oktober 2008 Det beror ju iof pĂ„ om han vill att vi ska slĂ€ppa det eller inte. Har ju inte precis fĂ„tt nĂ„gon respons đ Nej, men eftersom han inte sade nĂ„got i sin presentation om att han var Musik sĂ„ kan tycker jag man kunde anta att han inte ville fĂ„ det allmĂ€nt kĂ€nt. Sign. debatt har sjĂ€lv redan antytt/bekrĂ€ftat/gett sken av att han Ă€r samma person som "musik"... Edit: Selftavning. Har inte sĂ€tt att han sagt detta nĂ„nstans, men dĂ„ var ju detta löst. đâșïž SkĂ„l! /M Schkall đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.