Jump to content
Annons

Studio RTA Producer Station (Thomann)


Lost

Recommended Posts

Hej,

håller just nu på att leta efter en ny studio möbel. Surfade in på Thomann.de och kikade lite, hittade en som verkar lovande!

Men först ville jag checka med folk här inne .. eventuellt om det är någon som Har denna möbeln? och kanske kan säga för/nackdelar med denna skapelse.

Priset är helt okej, med tanke på storleken på bordet och alla grejor som "ingår". (Rackhylla, CD-ställ osv.)

Overall dimensions: 183x76x104cm (WxDxH)

StudioRTA.jpg

Länk till produkt

Redigerat av Lost
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Sitter vid en sådan just nu. Den duger till mig, sitter med 2 st 22"skärmar och mina genelec. Får precis plts ☺️ Sen har jag struntat i racken uppe på själva bordet för att kunna köra in min tascam lite under toppanelen. Stabilt bord, klarar mycket. En nackdel dock: DEN ÄR VÄLDIGT LÅG! jag som är 1.90 (och som kanske har en ganska hög stol) måste ha benen sträckta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Sitter vid en sådan just nu. Den duger till mig, sitter med 2 st 22"skärmar och mina genelec. Får precis plts 🙂 Sen har jag struntat i racken uppe på själva bordet för att kunna köra in min tascam lite under toppanelen. Stabilt bord, klarar mycket. En nackdel dock: DEN ÄR VÄLDIGT LÅG! jag som är 1.90 (och som kanske har en ganska hög stol) måste ha benen sträckta.

Hehe okej, jag är bara 175 cm så för mig passar den nog perfekt! 🙂 Det hade varit riktigt nice om du hade kunnat ta en bild på bordet, med alla saker på .. så man får se bordet "in action"? 😄🙂

Hade planerat att skaffa 2st 22" bildskärmar jag också, till det där bordet! känns skönt att veta att det kommer få plats. 🙂

EDIT; Stavning.

Redigerat av Lost
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...